Xωρίς ΔΕΘ αλλά μόνο με ανακοινώσεις του πρωθυπουργού.
Απατούν τα φαινόμενα ή όχι;
Θα αποδοθούν οι ευθύνες εκεί που πρέπει;
H κ. Χαρδαλιά μόνο απαρατήρητη δεν περνά.