Ανησυχία για το συμβάν που προκαλεί προβληματισμό
Το μετρό Θεσσαλονίκης εγκαινιάστηκε με υποσχέσεις πως θα είναι το πιο σύγχρονο της Ευρώπης. Ωστόσο τα προβλήματα λειτουργίας δεν λείπουν.
Την πρώτη μέρα λειτουργίας, με το που άνοιξαν οι πύλες των σταθμών, οι αποβάθρες «πλημμύρισαν» από τους Θεσσαλονικείς που έσπευσαν να κάνουν την πρώτη τους βόλτα με τους συρμούς και να δουν από κοντά τους εντυπωσιακούς σταθμούς.
Η βασική γραμμή του Μετρό που είναι σε λειτουργία έχει 12 σταθμούς, ενώ εκτείνεται σε μήκος 9,8 χιλιομέτρων. Οι σταθμοί:
- Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός
- Δημοκρατίας
- Βενιζέλου
- Αγίας Σοφίας
- Σιντριβάνι
- Πανεπιστήμιο
- Παπάφη
- Ευκλείδης
- Φλέμινγκ
- Ανάληψη
- 25ης Μαρτίου
- Βούλγαρη
- Νέα Ελβετία
Όμως τα παράπονα από τους επιβάτες δεν λένε να τελειώσουν με τις ουρές για εισιτήριο να είναι πλέον καθημερινό φαινόμενο εξαιτίας δυσλειτουργιών στα εκδοτήρια.
Το μπλακ άουτ
Στο μεταξύ, το Σάββατο (14/12) συρμός του μετρό Θεσσαλονίκης ακινητοποιήθηκε στα 200 μέτρα από τον σταθμό Φλέμινγκ με αποτέλεσμα οι επιβάτες να αναγκαστούν να περπατήσουν στη σήραγγα για να βγουν στην αποβάθρα.
Μάλιστα, για 10 λεπτά ακινητοποιήθηκαν οι συρμοί σε όλες τις αποβάθρες του μετρό.
Ο επιβάτης που κατέβηκε από το βαγόνι
Επιβάτης του συρμού που ακινητοποιήθηκε είπε στο Mega για το συμβάν: «Ακούστηκε ένας θόρυβος. Αυτοί που ήταν όρθιοι δεν ξέρω αν έπεσαν, πάντως ταρακουνήθηκαν πολύ».
«Από μια πόρτα βγήκαμε όλοι. Την ώρα που ήμασταν μέσα προσπαθήσαμε να ανοίξουμε κάποιο παράθυρο από το χερούλι γιατί υπήρχε δυσφορία», ανέφερε.
Για τη συνέχεια της περιπέτειάς του ο επιβάτης του συρμού στο μετρό της Θεσσαλονίκης είπε: «Όταν βγήκαμε έξω, το μονοπάτι που πηγαίναμε ήταν ασταθές».
«Αν υπήρχε άτομο με κινητικά προβλήματα ήταν πολύ δύσκολο έως αδύνατο να μετακινηθεί. Οι πλάκες που πατούσαμε κουνιόντουσαν. Στο τέλος της διαδρομής είχε πεσμένο ένα εργαλείο που έπρεπε να το περάσεις από πάνω», συμπλήρωσε.
Η μαρτυρία του επιβάτη είναι αποκαλυπτική για το μετρό αφού από τύχη δεν τραυματίστηκε κανείς, διότι δεν επέβαιναν στον συγκεκριμένο συρμό παιδιά, ηλικιωμένοι και ΑμεΑ. Το συμβάν ήταν επικίνδυνο για όλους τους επιβάτες που κλήθηκαν να περπατήσουν σε σήραγγα που δεν χτίστηκε για… περπάτημα.