Άρωμα…. “talk show” με ενεργή συμμετοχή πολιτών έχει η επικοινωνιακή στρατηγική που επιλέγει να ακολουθήσει ο Κυριάκος Μητσοτάκης στην τελική ευθεία προς τις κάλπες.
Κι αυτό επειδή φαίνεται πως προτιμά την απευθείας επικοινωνία με τους πολίτες, αντί των καθιερωμένων προεκλογικών εργαλείων, όπως οι διακαναλικές συνεντεύξεις…
Στόχος του Κυριάκου Μητστάκη η απευθείας συνομιλία με ευρύ κοινό. Η αλλαγή αυτή στην στρατηγική του φαίνεται και από τον λογαριασμό του στο Instagram όπου επιλέγει να ανεβάζει φωτογραφίες του με πολίτες και παιδιά στις οποίες κυριαρχεί το ανθρώπινο στοιχείο.
Σύμφωνα με πληροφορίες που δημοσιεύει η εφημερίδα “Καθημερινή” ο Κυριάκος Μητσοτάκης αντί διακαναλικής συνέντευξης θα συναντηθεί με ομάδα δέκα πολιτών, οι οποίοι θα τον ρωτήσουν σε ζωντανή μετάδοση ό,τι θεωρούν εκείνοι σημαντικότερο…