Τα περίεργα του Λευκού Οίκου.
Στην ΕΡΤ τα είχαν όλα, κάποιος κλέβει τα χαρτιά υγείας...
Όλες οι λεπτομέρειες.
Όχι δεν είναι τρολάρισμα…