Η γνωστή παρουσίαστρια ανανέωσε τη συνεργασία της για 2+1 χρόνια.
Αναβρασμός επικρατεί στην ΕΡΤ μετά τα αποτελέσματα των Ευρωεκλογών και εν αναμονή των Εθνικών εκλογών της 7ης Ιουλίου.
Χτύπησε «κόκκινο», όπως αναμενόταν.
Οι πληροφορίες λένε ότι δεν θα ανανεωθεί το συμβόλαιό της.