Η σύζυγος του Μάρκου Σεφερλή ανακοίνωσε τους λόγους τηςς αποχώρησής της.
Αναλυτικά η λίστα με τους «ισχυρούς» καναλάρχες, σύμφωνα με το ΕΣΡ και το ΓΕΜΗ.
Γιώργος Λιάγκας και Δούκισσα Νομικού, παρά τα συμβόλαιά τους με τον Ant1, δεν ανέλαβαν την παρουσίαση κάποιου πρότζεκτ και –όπως όλα δείχνουν – σύντομα θα αποδεσμευθούν από το κανάλι.
"Το ότι κάνει ντόρο δε σημαίνει ότι είναι και σωστό. Όταν ο άλλος ακούει ένα όνομα..."