Ο Χάρης Δούκας είναι από το βράδυ της Κυριακής 15 Οκτωβρίου, ο μεγάλος θριαμβευτής των αυτοδιοικητικών εκλογών καθώς εξελέγη δήμαρχος Αθήνας με ποσοστό 55,96%, επικρατώντας του Κώστα Μπακογιάννη στο δεύτερο γύρο με 44,04%.
Ο υποψήφιος που στήριξε το ΠΑΣΟΚ ανέτρεψε τα προγνωστικά που ήθελαν τον κ. Μπακογιάννη να επανεκλέγεται δήμαρχος Αθηναίων. Εκτός από τα επικοινωνιακά φάουλ και την εκλογή Χαρδαλιά στον πρώτο γύρο, ρόλο στο να χάσει ο υποψήφιος της ΝΔ έπαιξε και ένα πρόσωπο «κλειδί».
Χάρης Δούκας: Το πρόσωπο πίσω από τη νίκη του
Πίσω από την επικοινωνιακή στρατηγική του Χάρη Δούκα βρέθηκε ένας έμπειρος άνθρωπος της «εικόνας» που έχει σχετιστεί αρκετά με τον κόσμο των επιχειρήσεων έχοντας μεταξύ άλλων υπό την ευθύνη του μεγάλες επιχειρήσεις όπως η Coca-Cola στην Ελλάδα, διατηρώντας συνεργασία με τη μεγαλύτερη εταιρεία στον τομέα της εταιρικής επικοινωνίας στην Ελλάδα, τη V+O.
Σύμφωνα με το newsbeast.gr, πρόκειται για τον Νίκο Κοψιδά που ήταν παρών και στις νικητήριες δηλώσεις του Δούκα την Κυριακή των εκλογών.
Πρόσφατα ο Κοψιδάς έφυγε από τη V+O και δημιούργησε τη δική του εταιρεία, ενώ ήταν εκείνος που έστησε την ενιαία επικοινωνιακή και οπτική παρουσία του Υπερταμείου στην πρόσφατη Διεθνή Έκθεση της Θεσσαλονίκης.
Η παρουσία του στο πλευρό του υποψηφίου και πλέον του δημάρχου Αθηναίων ξεκίνησε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε σύντομο διάστημα κατάφερε να δώσει δείγματα γραφής.
Ο Κοψιδάς έχοντας διαχειριστεί κρίσεις αλλά και επικοινωνία σε μεγάλες επιχειρήσεις, φαίνεται ότι έδωσε τα διαπιστευτήριά του και στην πολιτική.