3 ώρες καθημερινά: Η πρώτη διαφήμιση για τις ώρες αιχμής που πρέπει να μειωθεί το ρεύμα στην Ελλάδα

3 ώρες καθημερινά: Η πρώτη διαφήμιση για τις ώρες αιχμής που πρέπει να μειωθεί το ρεύμα στην Ελλάδα

Ποιο εξειδικευμένο σάιτ προτείνει τρόπους για εξοικονόμηση ως και 350ε ετησίως.

Οι οδηγίες της Κομισιόν προς τις χώρες μέλη της Ε.Ε. οδήγησαν στην κοινή απόφαση των αντιπροσώπων τους για μέτρα μείωσης την κατανάλωσης ρεύματος στις ώρες αιχμής, τις οποίες θα καθορίσει η κάθε χώρα, η οποία εξασφαλίζει χαμηλότερες τιμές ρεύματος οριζόντια, περιορίζοντας τη χρήση των πιο ακριβών μονάδων ηλεκτροπαραγωγής με σκοπό και τη μείωση των λογαριασμών του ηλεκτρικού ρεύματος και του φυσικού αερίου.

Για τον λόγο αυτό η ΔΕΠΑ Εμπορίας ξεκίνησε την πρώτη καμπάνια ενημέρωσης του κοινού για τους τρόπους εξοικονόμησης ρεύματος, με το πρώτο σποτ να έχει ήδη κυκλοφορήσει και να τιτλοφορείται, «Μικρές αλλαγές για μεγάλες διαφορές».

Η εκστρατεία της δημόσιας εταιρείας φυσικού αερίου δείχνει στους πολίτες τρόπους να μειώσουν την ενεργειακή τους κατανάλωση και να εξοικονομήσουν χρήματα, χωρίς να χρειαστεί να αλλάξουν ουσιαστικά τις συνήθειες τους.

Όπως αναφέρει το συνοδευτικό κείμενο στο νέο σποτ:

«Κάποιες χρήσεις μπορεί να φουσκώνουν πολύ το λογαριασμό.

Στο https://smartenergytips.depa.gr/ θα βρεις συμβουλές εξοικονόμησης ενέργειας και θα μάθεις πώς με μικρές αλλαγές μπορείς να έχεις μεγάλες διαφορές και όφελος έως και 350€ το χρόνο σε ηλεκτρικό ρεύμα και φυσικό αέριο. Περιορίζουμε την κατανάλωση ενέργειας τις ώρες αιχμής και κάνουμε τη διαφορά για λογαριασμό όλων».

Ακολουθήστε το INSTANEWS στο Google News για να είστε πάντα μέσα στα νέα.