Ακούστηκαν πολλά ονόματα όμως τελικά ο Κυριάκος Μητσοτάκης πήρε οριστική απόφαση για το πρόσωπο που θα «τρέξει» τα εσωκομματικά. Αυτός θα είναι ο νέος γραμματέας της Νέας Δημοκρατίας.