Ο καθένας έχει την άποψη του σχετικά με την τελετή έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων στο Παρίσι.
Σε ένα τετράωρο τηλεοπτικό θέαμα, το οποίο περιλαμβάνει εκατοντάδες μικρά acts, είναι λογικό να υπάρχουν σημεία που αρέσουν, σημεία που δεν αρέσουν και σημεία που προκαλούν αντιδράσεις.
Οι Γάλλοι προσπάθησαν σε αρκετά σημεία να σκεφτούν έξω από το κουτί.. Επέλεξαν να κάνουν την παρέλαση των αθλητών για πρώτη φορά σε φυσικό χώρο, εκτός σταδίου και αυτό από μόνο του δημιουργεί μία ιστορικότητα.
Όλες οι χώρες παρέλασαν στα νερά του Σηκουάνα, σε μία ξεχωριστή στιγμή που όμως δεν είχε ως σύμμαχο τον καιρό.
Η βροχόπτωση χάλασε τα σχέδια των διοργανωτών, ωστόσο στην τελική ευθεία της τελετής και στην διαδικασία ανάμματος του αερόστατου με την Ολυμπιακή φλόγα, η βροχή έδωσε μία άλλη υποβλητική υπόσταση στο σκηνικό.
Πλουραλιστική τελετή
Η τελετή έναρξης προσπάθησε να συμπεριλάβει όλες τις τάσεις, να είναι η συνισταμένη σε όλες τις διαφορετικότητες.
Είχε έντονες πινελιές από την γαλλική ιστορία και την συνεισφορά της χώρας στον πολιτισμό, στις τέχνες και τα γράμματα, αλλά είχε και σύγχρονες τάσεις από την woke κοινότητα.
Στο φινάλε είχε συγκλονιστική Σελίν Ντιόν, αλλά είχε και μέταλ συγκρότημα, ντίσκο, αλλά και ηλεκτρονική μουσική.
Είχε τραγούδια στην νοηματική, είχε αμέτρητους συμβολισμούς, που άλλοι άρεσαν και άλλοι προκάλεσαν έντονες αντιδράσεις.
Οι διοργανωτές κατάφεραν να κάνουν τον θεατή να διεισδύσει σχεδόν σε όλα τα ιστορικά κτίρια της πόλης του φωτός και να νιώσει ότι βρίσκεται όντως εκεί.
Ωστόσο, σε πολλές περιπτώσεις η τελετή είχε αργή πλοκή, έκανε κοιλιά, ενώ υπήρχαν φανερά σκηνοθετικά προβλήματα στα πλάνα από την παρέλαση με τα πλοιάρια, άλλωστε η παραγωγή δεν μας έδωσε ποτέ πλάνο με τον Έλληνα σημαιοφόρο Γιάννη Αντετοκούνμπο.
Eurovision ή τσίρκο;
Οι Γάλλοι προσπάθησαν να ξεφύγουν από το στενό πλαίσιο μιας τυπικής τελετής έναρξης και προσπάθησαν να δημιουργήσουν το κλίμα ενός μεγάλου πάρτι, κάποιοι σχολίασαν πως το όλο σκηνικό θύμισε πολύ Eurovision.
Στον Αρκά φαίνεται ότι η επίγευση από την τελετή έναρξης δεν ήταν καλή. Φάνηκε αυτό από το αιχμηρό και γλαφυρό σκίτσο που σχεδίασε το πενάκι του.
Σε αυτό απεικονίζεται η τέντα από ένα μεγάλο, πολύχρωμο τσίρκο, που στην κορυφή του έχει τον Πύργο του Αϊφελ.
Ένα ξεκάθαρο δείγμα ότι για τον Αρκά, η απόλυτη γιορτή του Ολυμπιακού ιδεώδους δεν μεταφράστηκε σωστά από τους Γάλλους διοργανωτές, που εστίασαν περισσότερο στην διασκέδαση και λιγότερο στην ουσία της τελετής.