Οι εξειδικευμένες δημοσκοπήσεις κρύβουν μέσα μικρά… διαμαντάκια που δίνουν πολύ χρήσιμα ποιοτικά ευρήματα, τα οποία κάθε κόμμα αξιοποιεί κατά την διάρκεια της προεκλογικής του εκστρατείας.
Η πρωτιά της Νέας Δημοκρατίας δεν απειλείται ούτε σε αυτές τις Ευρωεκλογές, όπως προκύπτει από το σύνολο των σφυγμομετρήσεων, που δίνουν στο κυβερνών κόμμα την πλειοψηφία και σε αυτή την εκλογική μάχη.
Ωστόσο, υπάρχει μία πολύ συγκεκριμένη εκλογική κατηγορία, στην οποία η Νέα Δημοκρατία, όχι μόνο δεν είναι πρώτη, αλλά ούτε καν δεύτερη!
Οι νέοι… μίλησαν!
Σε ότι αφορά την τηλεόραση, αλλά και τις εμπορικές μετρήσεις το κοινό 17-34 θεωρείται το πιο ενεργό κοινό, αυτό που στοχεύουν να έχουν όλοι. Στην πολιτική, είναι αυτό, όπου παραδοσιακά παρατηρείται το μεγαλύτερο ποσοστό αποχής.
Σύμφωνα με την τελευταία δημοσκόπηση που έκανε η MRB για λογαριασμό του τηλεοπτικού σταθμού OPEN, ο ΣΥΡΙΖΑ έρχεται πρώτος στην πρόθεση ψήφου στις ηλικίες 17-34 με ποσοστό 19,2%, κάτι που έχει πολλαπλές εξηγήσεις.
Η δυναμική είσοδος στην πολιτική σκηνή ενός άφθαρτου προσώπου όπως ο Στέφανος Κασσελάκης, ο οποίος απευθύνεται σε ένα πιο προοδευτικό κοινό, με φρέσκες ιδέες και σύγχρονο λόγο (και εικόνα) φαίνεται πως βρίσκει ανταπόκριση στην συγκεκριμένη ηλικιακή κατηγορία, κάτι που αποτυπώνεται και δημοσκοπικά.
Παραλίες ή κάλπη;
Η έκπληξη έρχεται με την δεύτερη θέση που έχει το ΠΑΣΟΚ με 14,7%, ενώ ακολουθεί η Νέα Δημοκρατία που έρχεται οριακά τρίτη στις προτιμήσεις των νέων με ποσοστό 14,5%.
Ένα πολύ ιδιαίτερο εύρημα που δείχνει την σημαντική απήχηση που έχει στο νεανικό κοινό ο νέος πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, αλλά και την χαμηλή διείσδυση του κυβερνώντος κόμματος στις συγκεκριμένες ηλικίες, αναλογικά με την συνολική εκλογική του δύναμη.
Υπό αυτό το πρίσμα, μεταξύ σοβαρού κι αστείου, το Μαξίμου θα ευχόταν μία ηλιόλουστη ημέρα των Ευρω-εκλογών που θα τραβήξει τους νέους στις παραλίες και όχι στις εκλογικές κάλπες, ώστε να υπάρξουν εκλογικές απώλειες για τα κόμματα της αντιπολίτευσης, που φαίνεται ότι ποντάρουν πολύ στην ψήφο της νέας γενιάς.