Έντονες αντιδράσεις μετά την απόφαση Σκλαβενίτη…

Βόμβα Σκλαβενίτη εν μέσω κορωνοϊού

Η ενόχληση των καταναλωτών

Η ακρίβεια στα σούπερ μάρκετ προβληματίσει τα νοικοκυριά που βλέπουν τα εισοδήματά τους να… εξανεμίζονται σε υποχρεώσεις.

Οι εξτρά χρεώσεις στα προϊόντα και τις υπηρεσίες προβληματίζουν περαιτέρω και η απόφαση του Σκλαβενίτη προκάλεσε αντιδράσεις.

Συγκεκριμένα, η αλυσίδα σούπερ μάρκετ επιβάλλει νέες χρεώσεις στο φυσικό και το e-grocery «κομμάτι».

Ο νέος τιμοκατάλογος για τις online παραδόσεις του Σκλαβενίτη διαμορφώνεται ως εξής:

  • Για αγορές έως 30 ευρώ από το eMarket, το ηλεκτρονικό κατάστημα της Σκλαβενίτης, η χρέωση είναι 5 ευρώ
  • Για αγορές από 30 ευρώ έως 100 ευρώ η χρέωση είναι στα 2,5 ευρώ
  • Δωρεάν είναι η αποστολή για αγορές από 100 ευρώ και άνω

Οι παραδόσεις του Σκλαβενίτη από το eshop της αλυσίδας ήταν δωρεάν για αγορές από 30 ευρώ και άνω ενώ υπήρχε χρέωση από 2 ευρώ έως 6 ευρώ, η οποία υπολογίζονταν βάσει χιλιομετρικής απόστασης από το κέντρο διανομής έως τον τόπο παράδοσης για αγορές κάτω των 30 ευρώ.

Πλέον η χιλιομετρική απόσταση καταργήθηκε και η υπηρεσία της αποστολής χρεώνεται με βάση το ύψος της παραγγελίας.Για ποιον λόγο όμως η αλυσίδα αποφάσισε να αλλάξει τις χρεώσεις στις παραδόσεις του eshop της;

«Για να μπορέσουμε να έχουμε ποιοτικές υπηρεσίες» λένε πηγές της αλυσίδας στο Euro2day.gr.

Ακολουθήστε το INSTANEWS στο Google News για να είστε πάντα μέσα στα νέα.