Σκέψεις για νέο κωδικό στα SMS

Τι θα αφορά.
Πότε θα επιτευχθεί η πολυπόθητη ανοσία του πληθυσμού

Τρόπους περιορισμού του συνωστισμού αναζητούν στην κυβέρνηση προκειμένου να μην δούμε ξανά τις εικόνες του Σαββατοκύριακου σε κεντρικούς δρόμους της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης. Το άνοιγμα του λιανεμπορίου σε συνδυασμό με τον καλό καιρό έφερε τις εικόνες ακραίου συνωστισμού.

Ένα από τα μέτρα που φαίνεται ότι συζητήθηκαν είναι να μπει… χρονόμετρο στις αγορές που θα κάνουν οι καταναλωτές προκειμένου η κυβέρνηση να ελέγξει το κύμα των πολιτών που επισκέπτεται τα καταστήματα. Όπως φαίνεται όμως αυτό το μέτρο μοιάζει να απομακρύνεται.

Οι δυσκολίες που μπορεί να προκύψουν από αυτό το μέτρο φαίνεται ότι λειτούργησαν καταλυτικά.

Δεν αποκλείεται όμως να προστεθεί νέος κωδικός στα SMS που στέλνουν οι πολίτες για την έξοδό τους από το σπίτι. Όπως αναφέρθηκε στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star, η κυβέρνηση προσανατολίζεται στη θέσπιση του κωδικού με τον αριθμό 7 προκειμένου να υπάρχει διαχωρισμός στα ψώνια.

Σύμφωνα με το σχετικό ρεπορτάζ ο συγκεκριμένος κωδικός θα χρησιμοποείται για τα ψώνια του σούπερ μάρκετ με τους καταναλωτές να χρησιμοποιούν τον κωδικό 2 για τις υπόλοιπες αγορές τους. Το ινστιτούτο έρευνας-λιανεμπορίου καταναλωτικών αγαθών προτείνει να υπάρχει ένας πελάτης ανά 10τ.μ. και όχι ένα άτομο ανά 25 τ.μ που ισχύει σήμερα.

Λοιμωξιολόγοι και κυβέρνηση εξετάζουν όλα τα ενδεχόμενα.

Πρέπει να πούμε πάντως ότι οι καταστηματάρχες εκφράζουν τις ανησυχίες τους για την κατάσταση που έχει δημιουργηθεί λόγω πανδημίας. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Star, 7 στις 10 μικρομεσαίες επιχειρήσεις δηλώνουν αδυναμία να καλύψουν τις οφειλές που δημιουργήθηκαν λόγω της πανδημίας και τις ληξιπρόθεσμες υποχρεώσεις.

Την ίδια ώρα, ηλεκτρονικές επιχειρήσεις ένδυσης και υπόδησης σημείωσαν αύξηση 55% μέσα στο 2020. Τεράστια άνοδο είχαν τα ρούχα σπιτιού και ότι σχετίζεται με την μετακίνηση 6, δηλαδή αθλητικά και φόρμες.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ