Έγινε αυτό που φοβόντουσαν όλοι με τα σούπερ μάρκετ εν αναμονή καραντίνας

super-market

Ο κόσμος αντέδρασε γι' ακόμα μία φορά σπασμωδικά.

Οι ανακοινώσεις για lockdown στη Θεσσαλονίκη και μέτρα αυστηρής επιτήρησης στην Αθήνα και την υπόλοιπη Αττική σε συνδυασμό με το κλείσιμο της εστίασης έφεραν ένα ντόμινο αντιδράσεων στο ελληνικό αγοραστικό κοινό.

Όπως συνέβη και στην περίοδο της πρώτης καραντίνας και όπως έχει αποδειχτεί στο παρελθόν σε περιόδους εθνικών κρίσεων ή υγειονομικών κινδύνων, το αγοραστικό κοινό στρέφεται σε μαζικές αγορές στα σούπερ μάρκετ ως πρώτη λύση ανεφοδιασμού μιας μεγάλης περιόδου.

Η συνήθης αυτή τακτική επιβεβαιώθηκε στα δύο αστικά κέντρα ακόμα μία φορά με τις αγορές σε προϊόντα πρώτης ανάγκης αλλά και υγειονομικού ενδιαφέροντος να είναι πρώτα στη λίστα. Μπορεί αυτήν την φορά να μην είδαμε, μέχρι αυτή τη στιγμή, να αδειάζουν ράφια με ρύζι, μακαρόνια και χαρτιά υγείας όμως τα νούμερα της αύξησης στις υπεραγορές είναι ενδεικτικά.

Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις μετά την ανακοίνωση των νέων μέτρων στο διάγγελμα του πρωθυπουργού και το ιδιότυπο lockdown στο οποίο έχει ήδη μπει η Θεσσαλονίκη τις τελευταίες ημέρες η αύξηση στον τζίρο, άρα και στις συνολικές αγορές στα σούπερ μάρκετ της συμπρωτεύουσας έφτασε το 50%.

Μεγάλη ήταν και η αύξηση στα σούπερ μάρκετ του λεκανοπεδίου της Αττικής, στα οποία οι αγορές δε γίνονται ακόμα με sms, αλλά παρόλα αυτά άγγιξαν μία αύξηση της τάξεως του 30%, υπό τον φόβο αυτού που πιθανότατα έρχεται αν δεν αναχαιτιστεί το δεύτερο κύμα της πανδημίας.

Ακολουθήστε το INSTANEWS στο Google News για να είστε πάντα μέσα στα νέα.