Kινήσεις εκσυγχρονισμού και ανανέωσης των υπηρεσιών του ξεκινάει η μεγάλη ελληνική αλυσίδα σούπερ μάρκετ «Γαλαξίας» προκειμένουν να ακολουθήσει τον ανταγωνισμό, ιδιαίτερα μετά τις νέες ανάγκες που έχουν προκύψει στην εποχή της πανδημίας.
Για πρώτη φορά στα πάνω από 50 χρόνια λειτουργίας της αλυσίδας θα υπάρξει υπηρεσία delivery των προϊόντων, όπως έχει γίνει και στις υπόλοιπες ανταγωνιστικές εταιρείες, με εξαίρεση αυτή των Lidl, με τον Σκλαβενίτη να είναι ο τελευταίος που μπήκε στη νέα αυτή προσφερόμενη υπηρεσία.
Αυτό σημαίνει ότι θα ακολουθήσει ηλεκτρονικό φυλλάδιο αλλά και e shop για τον Γαλαξία, ο οποίος έχει σχεδόν μηδενικό τραπεζικό δανεισμό και πολλά ιδιόκτητα κτήρια των καταστημάτων του. Αυτό του επιτρέπει αυτήν την περίοδο να κάνει μία μεγάλη κίνηση ανανέωσης εντός των καταστημάτων, πέρα από την προσθήκη του delivery.
Τα καταστήματα θα ανακαινισθούν και θα προστεθούν σε αυτά γωνιές με βιολογικά προϊόντα, φρέσκιες σαλάτες, έτοιμα γεύματα αλλά και ζεστή γωνιά, μαζί με φρέσκα κοτόπουλα και ψαρικά.
Μαζί με την ανακαίνιση και το νέο αναπτυξιακό σχέδιο της εταιρείας, ο «Γαλαξία» προσθέτει ακόμα δύο μεγάλα ιδιόκτητα καταστήματα σε Πάτρα και Ξυλόκαστρο, φτάνοντας έτσι τα 163 καταστήματα εντός Ελλάδος.