Κίνηση μάρκετινγκ που ξεπερνάει τα καθιερωμένα
Η διαφημιστική ανάρτηση που έκανε η αλυσίδα σούπερ μάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος με αφορμή τη γιορτή του πατέρα στις 21 Ιουνίου ήταν αρκετή για να την κάνει viral και να ξεσηκώσει τα social media με πληθώρα αντιδράσεων, σχολιασμού και κοινοποιήσεων.
Η τρυφερή φωτογραφία του μπαμπά με την κόρη του αγκαλιά να φιλιούνται, με τον ίδιο να έχει δεχτεί να τον βάψει το κορίτσι και να τον γεμίσει στολίδια, αντιμετωπίστηκε ομοφοβικά από κάποιους με την περίπτωση των αναρτήσεων του πρώην διεθνή ποδοσφαιριστή Βασίλη Τσιάρτα και του πολιτευτή και αρχηγού κόμματος Θάνου Τζήμερου να προκαλούν θύελλα αντιδράσεων.
Τρεις ημέρες μετά, μία ανταγωνιστική αλυσίδα σούπερ μάρκετ, προχώρησε σε μία πρωτοφανή κίνηση σπάζοντας έναν τοίχο ανταγωνισμού και έναν κανόνα του μάρκετινγκ που δεν έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε.
Τα Lidl Hella κοινοποίησαν την ανάρτηση των ΑΒ Βασιλόπουλου προσθέτοντας στη λεζάντα την πρόταση «Στον δρόμο για ένα καλύτερο αύριο, είμαστε όλοι μαζί…»
Είναι ίσως η πρώτη φορά που μία πολυεθνική στέκεται στο πλευρό ενός τόσο μεγάλου ανταγωνιστή της, κοινοποιώντας μέρος της διαφημιστικής του καμπάνιας παίρνοντας παράλληλα το μέρος του μηνύματος που εμφανίζεται σε αυτήν την καμπάνια.
Η σπουδαία αυτή κίνηση των Lidl δε θα μπορούσε να μείνει αναπάντητη από τον ΑΒ Βασιλόπουλο, οι άνθρωποι του οποίου απάντησαν με σχόλιο στην κοινοποίηση της ανάρτησή τους γράφοντας «Thank you Lidl Hellas! Μόνο όλοι μαζί μπορούμε να κάνουμε τη διαφορά!».