Δεν είναι μόνο τα αντισηπτικά: Τι αγοράζουν οι Έλληνες τον καιρό της καραντίνας

Δεν είναι μόνο τα αντισηπτικά: Τι αγοράζουν οι Έλληνες τον καιρό της καραντίνας

Ποιες κατηγορίες προϊόντων κατέγραψαν αύξηση.

Αύξηση στις ηλεκτρονικές αγορές καταγράφεται μετά την επιβολή των περιοριστικών μέτρων στην κυκλοφορία για την αποφυγή εξάπλωσης του κορωνοϊού.

Τα ηλεκτρονικά καταστήματα είναι ανοιχτά κάθε μέρα, όλη μέρα και μπορεί κάποιος να κάνει τις αγορές του οποιαδήποτε στιγμή το επιθυμεί. Ήδη οι Online αγορές καταγράφουν σημαντική αύξηση, ενώ ένα μεγάλο ποσοστό καταναλωτών θα συνεχίσουν να αγοράζουν μέσω διαδικτύου.

Τι αγοράζουν όμως οι καταναλωτές την περίοδο της καραντίνας.

Η ομάδα Business Intelligence της δημοφιλής πλατφόρμας Skroutz δίνει μία πρώτη εικόνα για τις αγορές που έχουν κάνει οι Έλληνες κατά την περίοδο της καραντίνας. Αξίζει να αναφέρουμε ότι οι αγορές μέσω της συγκεκριμένης πλατφόρμας αυξήθηκαν κατά 41% την περίοδο της καραντίνας.

Σημαντική αύξηση κατέγραψαν οι αγορές που έχουν να κάνουν με Hobby-αθλητισμό. Πιο συγκεκριμένα η κατηγορία αυτή κατέγραψε άνοδο της τάξης του 70,40% και αφορά κυρίως όργανα γυμναστικής. Πάνω από 50% αύξηση και συγκεκριμένα 54,30% καταγράφουν τα προϊόντα υγείας και ομορφιάς. Κατά 43,70% αυξήθηκαν οι αγορές που αφορούν προϊόντα τεχνολογίας και 35,60% αυτά που αφορούν το σπίτι και τον κήπο.

Τα προϊόντα της κατηγορίας «μόδα» παρουσίασαν μείωση της τάξης του 35,40% ενώ μειώθηκαν κατά 8,6% οι αγορές στην κατηγορία του αυτοκινήτου. Υπήρξε δηλαδή μία προσαρμογή στις αγορές με βάση τις ανάγκες των καταναλωτών όπως αυτή καταγράφετε από τα σχετικά ποσοστά.

Ακολουθήστε το INSTANEWS στο Google News για να είστε πάντα μέσα στα νέα.