Πολύ άσχημη εξέλιξη με τα σούπερ μάρκετ…

Εν μέσω κορωνοϊού
Πολύ άσχημη εξέλιξη με τα σούπερ μάρκετ…

Το instanews πριν από λίγες μέρες με αναλυτικό άρθρο εξήγησε τι λένε οι ιδιοκτήτες των σούπερ μάρκετ για την καθυστέρηση παράδοσης των προϊόντων και γιατί τη χρεώνουν στην έλλειψη των ειδικών βαν που απαιτούνται για τη μεταφορά τους.

Λένε χαρακτηριστικά ότι όσο το συγκεκριμένο πρόβλημα εξακολουθεί να υφίσταται, όσες προσλήψεις και αν γίνουν δεν θα μπορέσουν να το λύσουν.

Η ουσία βέβαια είναι ότι οι πολίτες εξακολουθούν να ταλαιπωρούνται και αναγκάζονται να παίζουν με την υγείας τους πηγαίνοντας οι ίδιοι στα σούπερ μάρκετ καθώς ηλεκτρονικά δεν μπορούν να βγάλουν άκρη.

Μια ακόμα πολύ άσχημη εξέλιξη, ήρθε να επιτείνει το πρόβλημα και τον εκνευρισμό των πολιτών.

Πιο συγκεκριμένα η κατάσταση με τις ηλεκτρονικές παραγγελίες έγινε ακόμα χειρότερη καθώς εκεί που η αναμονή παράδοσης έφτανε στις 20 μέρες ή και στον ένα μήνα πλέον με την υπερφόρτωση των παραγγελιών πολλά σούπερ μάρκετ δεν βγάζουν καν διαθέσιμες ημερομηνίες παράδοσης. Ναι, καλά διαβάσατε…

Πράγμα που σημαίνει ότι ο καταναλωτής δεν έχει άλλη επιλογή, απ’ το να πάει ο ίδιος στο κατάστημα να ψωνίσει, με όποιον κίνδυνο αυτό συνεπάγεται.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ