Ένα θετικό νέο μέσα στη μαυρίλα της πανδημίας
Η πανδημία άλλαξε τις συνήθειες των καταναλωτών και έκανε πιο επιτακτική από ποτέ την ανάγκη δημιουργίας ηλεκτρονικών πλατφορμών μέσα απ’ τις οποίες ο πολίτης θα μπορεί να κάνει τις αγορές του γρήγορα και με ασφάλεια.
Ο Σκλαβενίτης, μια από τις πιο ισχυρές αλυσίδες σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα αφουγκράστηκε την επιθυμία των πελατών του και έκανε το επόμενο βήμα.
Πιο συγκεκριμένα η εταιρία ξεκίνησε πιλοτική συνεργασία με την δημοφιλή πλατφόρμα efood.gr για την πώληση προϊόντων στην περιοχή του Περιστερίου.
Πρόκειται για την πώληση συγκεκριμένων κωδικών (είδη πρώτης ανάγκης), τα οποία θα διανέμονται αυθημερόν ενώ δεν αποκλείεται το ενδεχόμενο ανάλογα με την ανταπόκριση των καταναλωτών να επεκταθεί η διανομή και σε άλλες περιοχές της Αττικής.
Παράγοντες της αγοράς εκτιμούν ότι η συνεργασία 2 τόσο μεγάλων παικτών στο χώρο του, βάζει τον Σκλαβενίτη δυναμικά στο παιχνίδι του ηλεκτρονικού εμπορίου, δίνοντας στον καταναλωτή μια ακόμα επιλογή σε μια περίοδο που την έχει ανάγκη πιο πολύ από ποτέ.