
Τι έγραψε η Όλγα Κεφαλογιάννη αφού έγινε γνωστός ο χωρισμός της.
Την πρώτη της ανάρτηση στα social media, μετά τον χωρισμό με τον επί 10 χρόνια σύζυγό της Μάνο Πενθερουδάκη, έκανε η Ολγα Κεφαλογιάννη.
Μεταξύ άλλων, η βουλευτής της ΝΔ απευθύνεται στα ΜΜΕ, από τα οποία ζητά να σεβαστούν την προσωπική της ζωή, «ιδίως σε αυτή τη χρονική συγκυρία»
«Για πάνω από δέκα χρόνια που βρίσκομαι στην δημόσια σφαίρα, έχω ως βασική αρχή να προστατεύω την προσωπική μου ζωή, την οικογένεια μου, τους ανθρώπους που συναναστρέφομαι. Το ίδιο σκοπεύω να κάνω και τώρα. Αυτό επιθυμώ να γίνει σεβαστό, ιδίως σε αυτή τη χρονική συγκυρία», έγραψε η κα Κεφαλογιάννη, στον προσωπικό της λογαριασμό στο Twitter, το βράδυ του Σαββάτου.
Τελευταίες Ειδήσεις
- Τρέχει να σωθεί από τον Σαμαρά: Η κίνηση της Λατινοπούλου με φόντο τις εκλογές
- Σοκ και δέος: Η θέση του ΠΑΣΟΚ σε νέα δημοσκόπηση που ανοίγει θέμα αρχηγίας άμεσα
- Με απόφαση Μητσοτάκη: Μεγάλη έκπληξη με Αβραμόπουλο στη ΝΔ