Η διαφήμιση στο μετρό της Αθήνας που προκάλεσε αντιδράσεις

Καμπάνια κατά των αμβλώσεων στις αποβάθρες του Μετρό προκαλεί έντονες αντιδράσεις.
Η διαφήμιση στο μετρό της Αθήνας που προκάλεσε αντιδράσεις

Η αφίσα γράφει: «Αφήστε με να ζήσω». «Ήξερες ότι από την 18η ημέρα κτυπά η καρδιά του; Από την 42η μέρα ανιχνεύονται εγκεφαλικά κύματα; Από την 8η εβδομάδα όλα τα όργανά του έχουν δημιουργηθεί; Από την 10η εβδομάδα νοιώθει πόνο. Διάλεξε τη ζωή». Στο κάτω μέρος της αφίσας, γράφει: «Διάλεξε τη Ζωή. Κίνημα υπέρ της Ζωής».

Εκτός από τους χρήστες των social media αντιδράσεις υπάρχουν και από κόμματα όπως το ΚΙΝΑΛ με τον εκπρόσωπο Τύπου να γράφει σε ανάρτησή του στο facebook: «Η μητρότητα αποτελεί ελεύθερη επιλογή, όχι επιβολή. Στην Ελλάδα η νομιμοποίηση των αμβλώσεων κατοχυρώθηκε με τον N. 1609 του 1986 του ΠΑΣΟΚ μετά από δεκαετίες απαγορεύσεων. Και είναι επιλογή και δικαίωμα της κάθε γυναίκας η πρόσβαση στη νόμιμη και ασφαλή έκτρωση, με βάση τα διεθνή ιατρικά πρωτόκολλα. Αντιλήψεις σαν αυτές που βλέπουμε στις αφίσες είναι μεσαιωνικές. Τι ακριβώς κάνει η διοίκηση του Μετρό;»

Στο κίνημα, όπως αυτοαποκαλείται, «Αφήστε με να ζήσω!», συμμετέχουν, σύμφωνα με όσα αναφέρονται στο επίσημο site του “19 Ορθόδοξα Χριστιανικά Σωματεία Αθηνών και η «Ανωτάτη Συνομοσπονδία Πολυτέκνων Ελλάδος» (ΑΣΠΕ).”, ενώ ως σκοπός του αναφέρεται «η προώθηση του σεβασμού της ανθρώπινης ζωής από τη σύλληψή της και η προάσπιση των δικαιωμάτων του αγέννητου παιδιού».

Η διαφήμιση στο μετρό της Αθήνας που προκάλεσε αντιδράσεις

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ