Σύμφωνα με τη νέα έρευνα της εταιρείας Olapic, το 44% των χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ακολουθεί influencers, συμπεριλαμβανομένης της πλειοψηφίας των ερωτηθέντων από τις ΗΠΑ. Περισσότεροι από τους μισούς χρήστες έχουν αναφέρει ή προσθέσει σε ετικέτες brands στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
“Οι συστάσεις από φίλους και συνομήλικους είναι πιο ρεαλιστικές και αυθεντικές από τις εικόνες που παράγονται από τα brands” δήλωσε ο Μπρετ Ζούκερ, επικεφαλής μάρκετινγκ στη Monotype, μητρική εταιρεία της Olapic στο luxury daily.
“Οι καταναλωτές θα μοιραστούν τα πραγματικά αφιλτράριστα συναισθήματά τους σχετικά με προϊόντα και υπηρεσίες που τους αρέσουν – και δεν τους αρέσουν – έτσι ώστε το περιεχόμενό τους να είναι πιο αξιόπιστο για άλλους καταναλωτές” διευκρίνισε.