To Facebook ανακοίνωσε ότι γνωρίζει το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί, σημειώνοντας ότι εργάζεται για την αποκατάσταση της λειτουργίας των δύο μέσων το συντομότερο δυνατό. Με νεότερο μήνυμά του στο twitter, το Facebook ανέφερε ότι έχει επικεντρωθεί στην επίλυση του προβλήματος, ξεκαθαρίζοντας ωστόσο πως δεν επρόκειτο για επίθεση χάκερ.
Το Instagram από την πλευρά του ανακοίνωσε ότι «γνωρίζουμε ότι είναι ενοχλητικό, εργαζόμαστε σκληρά για να λύσουμε το πρόβλημα».
Το πρόβλημα άρχισε να εμφανίζεται το απόγευμα της Τετάρτης, στις 6 ώρα Ελλάδας, και για τουλάχιστον 8 ώρες, όπως γράφουν οι Financial Times τόσο το Facebook όσο και το Instagram είχαν «πέσει» με τους χρήστες να αναφέρουν είτε ότι δεν μπορούσαν να κάνουν αναρτήσεις, είτε ότι δεν μπορούσαν να γράψουν κάποιο σχόλιο ή να επικοινωνήσουν μέσω messenger.
Θεωρείται το χειρότερο τεχνικό πρόβλημα που έχει αντιμετωπίσει το Facebook στην ιστορία του. Την τελευταία φορά που είχε «πέσει» σε τέτοιο βαθμό, ήταν το 2008, όταν τότε είχε μόνο 150 εκατομμύρια χρήστες και όχι 2,3 δισεκατομμύρια όπως σήμερα, αναφέρει το Αθηναικό Πρακτορείο Ειδήσεων.
Τα προβλήματα ήσαν σοβαρότερα στις ΗΠΑ και στην Ευρώπη, σύμφωνα με τα πρακτορεία Reuters και Γαλλικό και το BBC. Προβλήματα μικρότερης κλίμακας είχε αντιμετωπίσει και πέρυσι το Facebook, το Σεπτέμβριο και το Νοέμβριο, τα οποία είχαν αποδοθεί σε «ζητήματα του δικτύου» το πρώτο και στη δυσλειτουργία ενός κεντρικού υπολογιστή το δεύτερο.