Καταστροφική κίνηση θα είναι για το Netflix η προσθήκη διαφημίσεων στο πρόγραμμά του όπως έδειξε η έρευνα της εταιρείας Audience Project.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας ο κολοσσός, που ουσιαστικά δημιούργησε το streaming μοντέλο, θα χάσει το 57% των συνδρομητών του, οι οποίοι δηλώνουν ότι θα διακόψουν την υπηρεσία αν συμπεριληφθούν διαφημίσεις στα διαλείμματα.
Η έρευνα έγινε μόνο σε συνδρομητές στη Βρετανία αλλά οι αναλυτές υποστηρίζουν πώς τα ποσοστά θα ήταν παρόμοια αν το ίδιο ερώτημα είχε τεθεί σε συνδρομητές της Αμερικής ή του Καναδά.
Πριν λίγες μέρες το Netflix αποκάλυψε ότι οι συνδρομητές του έχουν ξεπεράσει κάθε προσδοκία, με τον αριθμό να αγγίζει τα 140 εκατομμύρια.