Διαμαρτυρήθηκαν για το νέο σύστημα διορισμών.
Διακοπή στο δελτίο ειδήσεων της ΕΡΤ 1, λίγο μετά τις 9 το βράδυ του Σαββάτου, προκάλεσε η εισβολή αναπληρωτών εκπαιδευτικών στο στούντιο του σταθμού.
Η εισβολή ήταν ο τρόπος που επέλεξαν οι εκπαιδευτικοί προκειμένου να διαμαρτυρηθούν για το νέο σύστημα διορισμού.
Σύμφωνα με πληροφορίες, αυτή την ώρα βρίσκονται σε εξέλιξη διαπραγματεύσεις για το εάν θα κάνει δηλώσεις στο κανάλι εκπρόσωπος των αναπληρωτών.
Τελευταίες Ειδήσεις
- DPG – Εύη Ιωαννίδου: Τρυφερές στιγμές στη Βέροια
- Τρέχει να σωθεί από τον Σαμαρά: Η κίνηση της Λατινοπούλου με φόντο τις εκλογές
- Σοκ και δέος: Η θέση του ΠΑΣΟΚ σε νέα δημοσκόπηση που ανοίγει θέμα αρχηγίας άμεσα