Σύμφωνα με τη μητέρα του, που κατήγγειλε το περιστατικό στο zarpanews.gr, μετά την προβολή του θέματος η αλυσίδα καταστημάτων ηλεκτρονικών ειδών, επικοινώνησε μαζί της και την ενημέρωσε ότι πρόκειται να τους αποζημιώσει για την ταλαιπωρία που υπέστησαν.
Κλήση είχε και από την εταιρεία παραγωγής του κινητού τηλεφώνου, στην οποία ενώ αρχικά είχαν αρνηθεί το αίτημα για αντικατάσταση του κινητού τηλεφώνου, μετά τη δημοσιοποίηση της ανέφεραν ότι θα το εξετάσουν εκ νέου.
Υπενθυμίζεται ότι η μητέρα είχε αγοράσει πριν από λίγο καιρό από τα Χανιά το κινητό στο γιο της, όταν αυτό εξερράγη λίγο πριν την Πρωτοχρονιά στο μπουφάν, χωρίς όμως να τραυματιστεί το παιδί.