Aπόφαση του πιλότου η προσγείωση του αεροσκάφους στην Τιμισοάρα – Όλη η αλήθεια

Aπόφαση του πιλότου η προσγείωση του αεροσκάφους στην Τιμισοάρα - Όλη η αλήθεια
Όσα συνέβησαν στο αεροδρόμιο "Μακεδονία" της Θεσσαλονίκης έφτασαν μέχρι τις Βρυξέλλες.

Όπως μετέδωσε ο ανταποκριτής του STAR, Θάνος Αθανασίου, στο Κεντρικό Δελτίο Ειδήσεων, σύμφωνα με τους διεθνείς κανόνες ασφάλειας πτήσεων, καμία πτήση δεν μπορεί να κατέβει αν στο ελάχιστο ύψος απόφασης, όπως ονομάζεται, ο πιλότος δε βλέπει το διάδρομο εκτός κι αν υπάρχει το σχετικό ραδιοβοήθημα ils, κατηγορίας 2 και πάνω.

Αυτό το ραδιοβοήθημα δεν υπάρχει στον νότιο διάδρομο του αεροδρομίου “Μακεδονία” της Θεσσαλονίκης, του 3,4 και ως εκ τούτου είναι γνωστό για πολλά χρόνια τώρα ότι εάν φυσάει βορεινός άνεμος και υπάρχει χαμηλή ορατότητα στον νότο, κανείς δεν μπορεί να κατέβει στο συγκεκριμένο αεροδρόμιο.

Απόφαση για προσέγγιση και τελική προσγείωση σε έναν διάδρομο αεροδρομίου είναι ευθύνη αποκλειστικά του πιλότου, ο οποίος ελέγχει το αεροσκάφος. Κανενός άλλου. Ο πιλότος δεν το διαπραγματεύεται ούτε με τον πύργο ελέγχου, ούτε με την εταιρεία του, ούτε με κανέναν άλλον. Αυτό ορίζουν οι κανόνες ασφαλείας κι αν δε βλέπει στο ελάχιστο ύψος απόφασης τότε δεν έχει δικαίωμα να κατέβει, δεν έχει δικαίωμα να θέσει σε κίνδυνο τη ζωή των επιβατών.

Επιρρίπτει ευθύνες στην αεροπορική εταιρία ο Σπίρτζης

Σκληρή απάντηση στην αεροπορική εταιρεία έδωσε ο Υπουργός Υποδομών και μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης. «Δεν μπορεί να θυσιάζεται η στοιχειώδης ανθρώπινη συμπεριφορά και οι ανάγκες των πολιτών, στον ανταγωνισμό και την κερδοσκοπία των αεροπορικών εταιρειών χαμηλού κόστους και χαμηλής κοινωνικής ευθύνης»

Η συγγνώμη της εταιρείας 

«Η Ryanair ζητά ειλικρινά συγγνώμη για την εκτροπή της πτήσης αυτής, η οποία ήταν εξ ολοκλήρου εκτός ελέγχου μας»

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

© 2024 instanews.gr | All Rights Reserved
Created by Netway
Exit mobile version