
Άγιο είχε ο οδηγός ενός οχήματος που έκανε «βουτιά» σε ποτάμι στη Νέα Κίο Αργολίδας.
Στις 2 τα ξημερώματα της Κυριακής, το ΙΧ έπειτα από τρελή πορεία «πέταξε» πάνω από τις βάρκες που ήταν δεμένες στην όχθη και έπεσε στο ποτάμι. Ευτυχώς, ο 30χρονος οδηγός του οχήματος βγήκε σώος.
Το αυτοκίνητο κινούνταν με μεγάλη ταχύτητα, σύμφωνα με οδηγούς που επικαλείται η ιστοσελίδα argolikeseidhseis.
Τελευταίες Ειδήσεις
- DPG – Εύη Ιωαννίδου: Τρυφερές στιγμές στη Βέροια
- Τρέχει να σωθεί από τον Σαμαρά: Η κίνηση της Λατινοπούλου με φόντο τις εκλογές
- Σοκ και δέος: Η θέση του ΠΑΣΟΚ σε νέα δημοσκόπηση που ανοίγει θέμα αρχηγίας άμεσα