
Άγνωστοι βεβήλωσαν για άλλη μια φορά το Μνημείο του Ολοκαυτώματος στην πλατεία Ελευθερίας, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.
Οι δράστες σχημάτισαν με σπρέι σβάστικα πάνω στο μνημείο. Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει μέχρι στιγμής γνωστά από την Αστυνομία, το περιστατικό σημειώθηκε κατά τη διέλευση από τη Λεωφόρο Νίκης της πορείας που έγινε, με αφορμή και την παρουσία του πρωθυπουργού στην πόλη.
Τελευταίες Ειδήσεις
- Το κρυφό χαρτί της Νέας Δημοκρατίας: Ορίζει τις εκλογές και θέτει ένα κρίσιμο ερώτημα
- Στο ΠΑΣΟΚ το θεωρούν οριστικό: Η μεταγραφή της χρονιάς απ’ τον Τσίπρα
- Για πρώτη φορά τόσο μικρή διαφορά: Η δημοσκόπηση που πάγωσε τη ΝΔ φέρνει τα πάνω κάτω