Στο βίντεο, ο υπάλληλος φαίνεται να τρώει φαγητό στον δρόμο, φορώντας ένα μπλουζάκι της εφαρμογής “Zomato”.
Η εταιρεία ζήτησε συγνώμη από τους πελάτες της τονίζοντας πως θεωρεί πολύ σοβαρή την πράξη του υπαλλήλου της.
«Μιλήσαμε μαζί του διεξοδικά και, αν και κατανοούμε ότι ήταν ένα “ανθρώπινο λάθος κρίσης”, τον απομακρύναμε από την πλατφόρμα», τόνισε η Zomato.
Το βίντεο με τον υπάλληλο έγινε viral στην Ινδία, πυροδοτώντας παράλληλα τον δημόσιο διάλογο για τις δύσκολες συνθήκες εργασίας των διανομέων και τις χαμηλές αποδοχές.
Η Zomato απασχολεί 150.000 διανομείς σε όλη την Ινδία που παραδίδουν 21 εκατομμύρια παραγγελίες κάθε μήνα.
This is what happens when you use coupon codes all the time. ? Watch till end. pic.twitter.com/KG5y9wUoNk
— Godman Chikna (@Madan_Chikna) December 10, 2018