
Με εντολής της ΕΛ.ΑΣ θα μείνει κλειστός ο σταθμός «Σύνταγμα» λόγω της επετείου της δολοφονίας Γρηγορόπουλου.
Κλειστός θα παραμείνει, από τις 12 το μεσημέρι, σήμερα, ο σταθμός του μετρό «Σύνταγμα» με εντολή της ΕΛΑΣ λόγω των συγκεντρώσεων μνήμης για τη δολοφονία του Νίκου Γρηγορόπουλου.
Οι συρμοί του μετρό θα διέρχονται κανονικά χωρίς να πραγματοποιούνται στάσεις.
Τελευταίες Ειδήσεις
- DPG – Εύη Ιωαννίδου: Τρυφερές στιγμές στη Βέροια
- Τρέχει να σωθεί από τον Σαμαρά: Η κίνηση της Λατινοπούλου με φόντο τις εκλογές
- Σοκ και δέος: Η θέση του ΠΑΣΟΚ σε νέα δημοσκόπηση που ανοίγει θέμα αρχηγίας άμεσα