
Κανονικά γίνεται πλέον η μετακίνηση.
Ανοιχτοί είναι πλέον όλοι οι σταθμοί του Μετρό, ενώ η κυκλοφορία του μέσου διεξάγεται κανονικά, σύμφωνα με ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ.
Νωρίτερα είχαν κλείσει τρεις στάσεις του μετρό, μετά από εντολή της ΕΛ.ΑΣ., για την ασφαλή μετακίνηση του επιβατικού κοινού κατά τις εκδηλώσεις για την 45η επέτειο του Πολυτεχνείου.
Τελευταίες Ειδήσεις
- Η διπλή ανάσα της Κεραμέως στον Μητσοτάκη
- Αυτό που φοβόμασταν: Μεγάλη ανησυχία στην κυβέρνηση μετά το δώρο Τραμπ στον Ερντογάν
- Ολική ανατροπή με Σαμαρά – Αβραμόπουλο