
Εισβολή μελών του Ρουβίκωνα στην πρεσβεία της Αργεντινής στην Αθήνα, πριν από λίγο.
Συγκεκριμένα στις 10:15 το πρωί τα μέλη της ομάδας εισέβαλαν στην πρεσβεία, πέταξαν φέιγ βολάν, ενώ κρέμασαν και ένα πανό σε απέναντι κτίριο.
Τα μέλη του Ρουβίκωνα διαμαρτύρονται για το θάνατο ενός αναρχικού στην Αργεντινή.
Τελευταίες Ειδήσεις
- Το κρυφό χαρτί της Νέας Δημοκρατίας: Ορίζει τις εκλογές και θέτει ένα κρίσιμο ερώτημα
- Στο ΠΑΣΟΚ το θεωρούν οριστικό: Η μεταγραφή της χρονιάς απ’ τον Τσίπρα
- Για πρώτη φορά τόσο μικρή διαφορά: Η δημοσκόπηση που πάγωσε τη ΝΔ φέρνει τα πάνω κάτω