
Άναψαν τα αίματα σε σχολείο του Αγρινίου, όταν 14χρονος μαθητής κατέληξε στο νοσοκομείο μετά από ξυλοδαρμό που υπέστη από 15χρονος συμμαθητή του κατά τη διάρκεια ενός καυγά.
Ο καυγάς ξεκίνησε για άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία, όμως ο 15χρονος γρονθοκόπησε πολύ άσχημα τον 14χρονο με αποτέλεσμα να μεταφερθεί αμέσως τραυματισμένος στο νοσοκομείο της πόλης.
Ο μαθητής συνεχίζει να νοσηλεύεται προληπτικά, ενώ σε βάρος του 15χρονου σχηματίστηκε δικογραφία για πρόκληση απλής σωματικής βλάβης που περιλαμβάνει και τους γονείς του, οι οποίοι κατηγορούνται για παραμέληση εποπτείας ανηλίκου.
Τελευταίες Ειδήσεις
- Πολύ άσχημη εξέλιξη για την Μαρία Καρυστιανού
- Δεν είναι αυτοί που περίμεναν όλοι: Οι 4 πρώτοι βουλευτές του Σύριζα που παίρνει ο Τσίπρας στην «ΕΛ.Α.Σ.»
- Δείχνει την τάση: Ποιο κόμμα προηγείται στην Αττική σύμφωνα με νέα μεγάλη δημοσκόπηση