Άλλη μια αεροπορική προστίθεται στη μακριά λίστα των εταιρειών που έβαλαν λουκέτο, υπογραμμίζοντας την κακή κατάσταση στην οποία βρίσκεται ο κλάδος.
Πρόκειται για την Primera Air, η οποία αναμένεται να υποβάλλει σήμερα αίτηση πτώχευσης.
Δεν είναι μόνο ο αριθμός των εργαζομένων που ξαφνικά χάνουν τη δουλειά τους, αλλά και ένας μεγάλος αριθμός τουριστών που επέλεξαν να ταξιδέψουν με την εν λόγω αεροπορική και τώρα βρίσκονται εγκλωβισμένοι, αναζητώντας εναλλακτικό τρόπο να επιστρέψουν στην πατρίδα τους και να αποζημιωθούν για την ταλαιπωρία που υφίστανται.
Εκατοντάδες τουρίστες περιμένουν σε Κρήτη (400) και Ζάκυνθο (176) για μια επίσημη ενημέρωση.
Να σημειωθεί ότι η Primera Air ανήκει στον όμιλο Primera Group, που διαθέτει Tour Operator σε Σουηδία (Solresor), Νορβηγία (Solia resor), Δανία (Bravo Tours) και Φινλανδία (Lomamatkat). Κάθε χρόνο μεταφέρει στη χώρα μας χιλιάδες Σκανδιναβούς τουρίστες σε ελληνικούς προορισμούς, μεταξύ των οποίων Κρήτη, Ρόδο, Πελοπόννησο, Κω, Ζάκυνθο, Αθήνα.
«Από χθες το βράδυ φιλοξενούμε 50 άτομα στο ξενοδοχείο μας. Η ασφάλειά τους κάλυπτε μόνο τη διαμονή, ωστόσο, εμείς φροντίσαμε και για τη σίτισή τους. Πιστεύω ότι θα δοθεί άμεσα λύση στο πρόβλημα αυτών των ανθρώπων, καθώς οι Tour operators ψάχνουν να βρουν πτήσεις για να επιστρέψουν οι άνθρωποι πίσω στην πατρίδα τους» αναφέρει στο fortunegreece.com η Χριστίνα Τετράδη, Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Ζακύνθου.
Συνολικά στη Ζάκυνθο «ξέμειναν» 176 τουρίστες με τον Γιάννη Φιλιπποπολίτη, ιδιοκτήτη του Fidelity Travel που δραστηριοποιείται στο νησί να λέει πως σύντομα η ταλαιπωρία τους θα λάβει τέλος, διευκρινίζοντας παράλληλα ότι το κόστος θα το καλύψουν η πολιτική αεροπορία της Σουηδίας και της Δανίας που θα πληρώσουν τις αεροπορικές για τη μεταφορά των πολιτών τους.
Ακολουθεί η επίσημη ανακοίνωση
«Αγαπητοί επιβάτες, οι αεροπορικές εταιρείες Primera Air και οι κώδικες IATA PF και 6F έχουν ανασταλεί από σήμερα, 2 Οκτωβρίου 2018. Εκ μέρους της ομάδας της Primera Air, θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για την αφοσίωσή σας. Σε αυτή τη θλιβερή μέρα, λέμε αντίο σε όλους εσάς. Επισκεφθείτε το primeraair.com για περαιτέρω ενημερώσεις τις επόμενες μέρες. Οι επιβάτες τουριστικών εταιρειών σας προτείνουν να απευθυνθείτε στους Tour Operators και τους πράκτορες για περισσότερες πληροφορίες και ενέργειες. Καταλαβαίνετε ότι οι συνήθεις επιλογές για επαφές (μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή τηλεφώνου) δεν μπορούν πλέον να προσφερθούν».