
Σοβαρά τραυματισμένη νοσηλεύεται στο νοσοκομείο μια 37χρονη γυναίκα που αποπειράθηκε να δώσει τέλος στη ζωή της στην Αγυιά στην Πάτρα.
Σύμφωνα με αστυνομικές πηγές, η γυναίκα – σε κατάσταση αμόκ – πήρε ένα μαχαίρι και απειλούσε να αυτοκτονήσει.
Αμέσως ενημερώθηκε η Αστυνομία, η οποία μετέβη στο σπίτι της, στην περιοχή της Αγυιάς. Οι αστυνομικοί της πήραν το αιχμηρό αντικείμενο, με το οποίο όμως πρόλαβε και αυτοτραυματίστηκε στο λαιμό.
Η γυναίκα που φέρει βαθύ τραύμα, μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο Νοσοκομείο, ενώ ο εισαγγελέας διέταξε ψυχιατρική εξέταση.
Τελευταίες Ειδήσεις
- DPG – Εύη Ιωαννίδου: Τρυφερές στιγμές στη Βέροια
- Τρέχει να σωθεί από τον Σαμαρά: Η κίνηση της Λατινοπούλου με φόντο τις εκλογές
- Σοκ και δέος: Η θέση του ΠΑΣΟΚ σε νέα δημοσκόπηση που ανοίγει θέμα αρχηγίας άμεσα