
Ο Τάσος Αλεξόπουλος, που έχασε τον γιο του στη φωτιά στο Μάτι, μίλησε στον ΣΚΑΪ για την τραγική απώλειά του.
Τι μπορεί να πει κανείς σε αυτόν τον πατέρα… Ο γιατρός Αναστάσιος Αλεξόπουλος, όπως και άλλοι πατεράδες, βέβαια, έχασε τον 13χρονο γιο του στην φονική πυρκαγιά, στο Μάτι.
Τραγική ειρωνεία, 2 μόλις ημέρες πριν ξεσπάσει η φονική φωτιά ο πατέρας ήταν να πάει να πάρει το παιδί για να μείνει μαζί του. Εντούτοις, για κάποιο λόγο ο μικρός Δημητράκης έμεινε τελικά με την πρώην σύζυγό του.
«Τι να πω, ήταν ένας άγγελος», δηλώνει στην κάμερα της εκπομπής του ΣΚΑΙ, δίχως να μπορεί να συγκρατήσει τα δάκρυά του.
«Τον βλέπω στον ύπνο μου. Δεν μπορώ εξηγήσω τι συνέβη… έχει παγώσει το μυαλό μου. Μπαμπά μου λέει ‘’’δεν είναι ανάγκη να μου πάρεις το κομπιουτερ που σου ζητούσα’’. Ελπίζω να μην έχει χαθεί η ψυχούλα και να μας βλέπει από ψηλά», λέει μεταξύ άλλων ο χαροκαμένος πατέρας…
Δείτε το σχετικό βίντεο με όλα όσα δήλωσε:
Τελευταίες Ειδήσεις
- Μέτρο- βούτυρο στο ψωμί της κυβέρνησης: Αυτογκόλ μεγαλύτερο και απ’ του Κατρούγκαλου στο κόμμα Τσίπρα
- Θα εκπλαγούν πολλοί: Ποια πρωτοκλασάτα στελέχη της ΝΔ μένουν εκτός βουλής σύμφωνα με τις δημοσκοπήσεις
- Το πιο μαύρο σενάριο: Η πρόβλεψη του γκουρού των δημοσκοπήσεων που προκάλεσε οργή στη ΝΔ