
Ο Βακάκης δεν προσπαθεί να γίνει αρεστός. προσπαθεί να είναι αποδοτικός
Τα τελευταία χρόνια έχουν ακουστεί πολλά και συχνά αιχμηρά σχόλια για τις συνθήκες εργασίας στα καταστήματα Jumbo.
Από καταγγελίες για εντατικούς ρυθμούς και χαμηλούς μισθούς, μέχρι ευρύτερη δημόσια συζήτηση για το μοντέλο λειτουργίας της επιχείρησης, η εικόνα του «εργασιακού περιβάλλοντος» της γνωστής αλυσίδας έχει περάσει από κόσκινο. Κι όμως, στη φετινή Γενική Συνέλευση της εταιρείας, ο Απόστολος Βακάκης δεν άφησε τίποτα να πέσει κάτω, ούτε ως προς τις φήμες, ούτε ως προς την ουσία.
Η ατμόσφαιρα στη Συνέλευση ήταν φορτισμένη, όχι απαραίτητα από ένταση, αλλά από όρεξη για κουβέντα, κυρίως από τον ίδιο τον Βακάκη. Η διαδικασία διήρκεσε σχεδόν τρεις ώρες, εξαντλώντας την υπομονή και την αντοχή όσων παρακολουθούσαν, σύμφωνα με το mononews.gr.
Όπως συνηθίζει, ο ισχυρός άνδρας των Jumbo μίλησε ανοιχτά και χωρίς περιστροφές. Αναφερόμενος στο πρόσφατο μπόνους που δόθηκε σε περίπου 200 εργαζόμενους, ξεκαθάρισε ότι δεν τον ενδιαφέρει να κερδίσει τον τίτλο του «καλύτερου εργοδότη», αλλά να βρει καλούς εργαζόμενους, που σπανίζουν. Όπως είπε χαρακτηριστικά:
«Είμαι αλλεργικός στο να διαφημίζω τέτοια πράγματα. Πάντα αξιολογούμε το προσωπικό μας με βάση την απόδοση».
Όταν ρωτήθηκε αν ισχύουν οι φήμες για «συνθήκες γαλέρας» στα καταστήματα της αλυσίδας, η απάντησή του ήταν αποστομωτική και προσωπική.
Η κόρη μου, που είναι εδώ και παρακολουθεί, είναι από τους πιο χαμηλά αμειβόμενους εργαζόμενους της εταιρείας.
Η φράση αυτή δεν πέρασε απαρατήρητη, αφού ο ίδιος χρησιμοποίησε το παράδειγμα της ίδιας του της οικογένειας για να δείξει ότι δεν υπάρχουν «ειδικές μεταχειρίσεις», ούτε προνόμια εκ των έσω.
«Ξεκινάς από τις δεκάρες…»
Ο Βακάκης, πιστός στη γνωστή του «σφιχτή» οικονομική λογική, φρόντισε να υπενθυμίσει ότι οι απολαβές και τα bonus δεν είναι κάτι αυτονόητο. Σε ερώτηση για το αν σκοπεύει να επαναλάβει την επιβράβευση προς το προσωπικό, ήταν ξεκάθαρος:
«Ένα μικρόφωνο διεκδικούν οι μέτοχοι και δεν το παίρνουν. Γιατί να ξοδεύουμε χωρίς όφελος; Αυτή είναι η φιλοσοφία μας: Ξεκινάς από τις δεκάρες και τα χιλιάρικα έρχονται μόνα τους».
Η διαφήμιση και το… δολάριο
Ο επικεφαλής των Jumbo αποκάλυψε και μια ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια που συνδέει τα οικονομικά με την επικοινωνιακή στρατηγική της εταιρείας. Όπως είπε, η νέα τηλεοπτική διαφήμιση με το σλόγκαν «Να ’ταν όλα Jumbo» χρηματοδοτήθηκε από τα κέρδη που προέκυψαν λόγω της ευνοϊκής ισοτιμίας ευρώ – δολαρίου, αφού η εταιρεία αγοράζει σε δολάριο αλλά πουλά σε ευρώ.
«Δεν κάνουμε ποτέ τηλεοπτική καμπάνια το καλοκαίρι. Η φετινή πληρώθηκε αποκλειστικά από την ισοτιμία. Δεν αφήνουμε τίποτα να πάει χαμένο», τόνισε.
Τελευταίες Ειδήσεις
- «Είναι τελειωμένο, γυρίζει»: Ο Κυριάκος Μητσοτάκης αποκτά επιτέλους αντίπαλο που μπορεί να τον κερδίσει
- «Είχα φτάσει 160 κιλά»: Η αποκάλυψη του Χρήστου Κούγια για τις πολύ δύσκολες στιγμές με τους γονείς του
- Ανατριχιαστικό κι όμως αληθινό: Ο πραγματικός λόγος που γλίτωνε τόσα χρόνια τη σύλληψη η Μουρτζούκου