Δεν απαιτεί πτυχίο: Το πιο ανερχόμενο επάγγελμα στην Ελλάδα με μισθό πάνω από 2000 ευρώ το μήνα

Δεν απαιτεί πτυχίο: Το πιο ανερχόμενο επάγγελμα στην Ελλάδα με μισθό πάνω από 2000 ευρώ το μήνα

Το επάγγελμα του μέλλοντος

Ένα από τα πιο ανερχόμενα επαγγέλματα στην Ελλάδα σήμερα, που μπορεί να αποφέρει πάνω από 2.000 ευρώ το μήνα, είναι αυτό του ειδικού ψηφιακού μάρκετινγκ (digital marketing specialist). Καθώς όλο και περισσότερες επιχειρήσεις στρέφονται στο διαδίκτυο για να προσεγγίσουν πελάτες, η ανάγκη για ειδικούς στο ψηφιακό μάρκετινγκ έχει αυξηθεί ραγδαία τα τελευταία χρόνια.

Ο ρόλος του digital marketer είναι πολυδιάστατος. Περιλαμβάνει στρατηγικές SEO (βελτιστοποίηση για μηχανές αναζήτησης), διαφήμιση στα social media (όπως Facebook Ads και Instagram Ads), διαχείριση Google Ads, δημιουργία περιεχομένου, email marketing, ακόμα και ανάλυση δεδομένων με εργαλεία όπως το Google Analytics. Η εργασία αυτή απαιτεί δημιουργικότητα, αναλυτική σκέψη και γνώση της ψηφιακής συμπεριφοράς των καταναλωτών.

Το μεγάλο πλεονέκτημα είναι πως πρόκειται για επάγγελμα που μπορεί να ασκηθεί είτε ως υπάλληλος σε εταιρεία, είτε ως freelancer, είτε ακόμα και με τη δημιουργία προσωπικής επιχείρησης παροχής υπηρεσιών. Οι αμοιβές κυμαίνονται, αλλά ένας καλός επαγγελματίας με εμπειρία και πελατολόγιο μπορεί εύκολα να ξεπεράσει τα 2.000 ευρώ τον μήνα, ιδιαίτερα αν έχει συνεργασίες με επιχειρήσεις του εξωτερικού ή αναλαμβάνει πολλαπλά project ταυτόχρονα.

Η είσοδος στον χώρο δεν απαιτεί απαραίτητα πανεπιστημιακό πτυχίο, αν και είναι χρήσιμο. Πιο σημαντικά είναι τα σεμινάρια, οι πιστοποιήσεις (όπως Google Ads, Meta Blueprint), και η πρακτική εμπειρία. Πολλοί ξεκινούν με μικρές δουλειές για να «χτίσουν» το βιογραφικό και τη φήμη τους, και στη συνέχεια επεκτείνονται.

Είναι ξεκάθαρο πως το digital marketing είναι ένα από τα πιο υποσχόμενα και επικερδή επαγγέλματα στην Ελλάδα σήμερα, με τεράστιες προοπτικές εξέλιξης και εισοδήματα που ξεπερνούν κατά πολύ τον μέσο όρο.

Ακολουθήστε το INSTANEWS στο Google News για να είστε πάντα μέσα στα νέα.