Καινοτόμα κίνηση, περιορισμένος αριθμός: Ποιο σούπερ μάρκετ θα δίνει δωρεάν τρόφιμα!

Καινοτόμα κίνηση, περιορισμένος αριθμός: Ποιο σούπερ μάρκετ θα δίνει δωρεάν τρόφιμα!

Το κίτρινο ταμπελάκι κάνει ανάρπαστα τα προϊόντα της αλυσίδας Tesco στην Μεγάλη Βρετανία.

Στον κόσμο του εμπορίου αρκεί μία πετυχημένη κίνηση από μία εταιρία, ώστε να γίνει τάση που αλλάζει ολόκληρη την ιστορία.

Κι αν αυτή η πρωτοβουλία της τεράστιας αλυσίδας σούπερ μάρκετ Tesco βρει μιμητές σε όλο τον κόσμο, τότε ίσως είμαστε μπροστά σε μία νέα εποχή, όπου τα προϊόντα κίτρινα ταμπελάκια θα γίνουν ότι πιο ανάρπαστο κυκλοφορεί!

Δωρεάν προϊόντα!

Η βρετανική αλυσίδα εδώ και καιρό ψάχνει τρόπους για να μειώσει τα απόβλητα που παράγουν τα καταστήματα της και να φτάσει στον απόλυτο στόχο της μηδενικής εκπομπές άνθρακα, ώστε να συμβάλλει στην προστασία του περιβάλλοντος.

Υπό αυτό το πρίσμα σκοπεύει να προχωρήσει σε μία καινοτόμα ιδέα που αλλάζει τους κανόνες του παιχνιδιού: το κίτρινο ταμπελάκι που σημαίνει δωρεάν προϊόντα, όταν αυτά πλησιάζουν στην ημερομηνία λήξης τους!

Η δοκιμή αφορά προς το παρόν περιορισμένα καταστήματα Express και προορίζεται μόνο για πελάτες που τα επισκέπτονται μετά τις 9:30 μ.μ.

Βρίσκεται ακόμα σε πειραματικό στάδιο και αν αποδειχθεί ότι συμβάλλει στην προστασία του περιβάλλοντος, τότε αναμένεται να επεκταθεί και σε σούπερ μάρκετ σε όλη την χώρα.

Προτεραιότητα

Με αυτό το κίτρινο αυτοκόλλητο των 0 λιρών, η Tesco ενημέρωσε επίσημα το προσωπικό της ότι στοχεύει στην μείωση της σπατάλης τροφίμων σε όλες τις επιχειρήσεις της.

Ως εκ τούτου, στα προϊόντα με το κίτρινο ταμπελάκι προτεραιότητα θα έχουν φιλανθρωπικές οργανώσεις και ευαγή ιδρύματα και μετά μέλη του προσωπικού και εργαζόμενοι των καταστημάτων.

Από εκεί και μετά τα συγκεκριμένα προϊόντα θα προορίζονται για τους καταναλωτές, που σύμφωνα με έρευνα της Barclays «διψούν» για προσφορές και εκπτωτικά τρόφιμα.

Οι μετρήσεις δείχνουν ότι τα δύο τρίτα του αγοραστικού κοινού επιλέγουν προϊόντα που βρίσκονται σε κάποια προσφορά, αφού η λιτότητα και ο πληθωρισμός των τροφίμων έχει πλήξει ανεπανόρθωτα το καλάθι του καταναλωτή και στην Αγγλία.

Σύντομα στην Ελλάδα;

Η Tesco ανακοίνωσε ότι συνεχίζει να ψάχνει για καινοτόμες ιδέες που σαν στόχο θα έχουν την βιωσιμότητα του πλανήτη και την περιβαλλοντική υπευθυνότητα, έχοντας ως προτεραιότητα τον καταναλωτή.

Κι επειδή όλες οι μόδες είναι εισαγόμενες, μην παραξενευτείτε αν σε λίγο καιρό τα κίτρινα ταμπελάκια κάνουν την εμφάνιση τους και στα ελληνικά σούπερ μάρκετ, προς όφελος του καταναλωτικού κοινού που θα υποδεχόταν με ενθουσιασμό μία τέτοια εξέλιξη.

Ακολουθήστε το INSTANEWS στο Google News για να είστε πάντα μέσα στα νέα.