Τι μετέφερε;
Εν αναμονή των πορισμάτων για το φορτίο της εμπορικής αμαξοστοιχίας που ενεπλάκη στο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη, μία νέα αποκάλυψη έρχεται να προβληματίσει ακόμη περισσότερο και να φορτίσει το κλίμα που ήδη μυρίζει μπαρούτι.
Σύμφωνα με το MEGA, 40 μέρες μετά το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη με εντολή του ανακριτή ζητήθηκε η καταστροφή βιολογικού υλικού των θυμάτων της τραγωδίας.
Ο αστυνομικός συντάκτης των «Νέων» και του «Βήματος», Βασίλης Λαμπρόπουλος, μίλησε για τις εξελίξεις στην υπόθεση παρουσιάζοντας το έγγραφο που προκαλεί νέα μεγάλα ερωτήματα σχετικά με τον τρόπο που έγινε η έρευνα για να διακριβωθούν τα αίτια της τραγωδίας στα Τέμπη. Με αυτό το έγγραφο, ο ανακριτής είχε ζητήσει την καταστροφή δειγμάτων αίματος και επιχρισμάτων των 57 θυμάτων της τραγωδίας.
Συγκεκριμένα, στις 10 Απριλίου του 2023 ο ανακριτής έστειλε δύο έγγραφα στην Τροχαία με τα οποία ζητούσε από το νοσοκομείο να καταστραφούν τα φιαλίδια αίματος που έχουν ληφθεί για δείγμα DNA.
Τα συγκεκριμένα δείγματα θα μπορούσαν να κρατηθούν και να γίνουν τοξικολογικές εξετάσεις ώστε να διαπιστωθεί εάν ο θάνατος προήλθε από τα τοξικά αέρια, από τη φωτιά ή από τη σύγκρουση.
Επιμένει η Hellenic Train
Παρά το γεγονός ότι η εμπορική αμαξοστοιχία πέρασε από πολλούς σταθμούς, δεν υπάρχει ούτε ένα καρέ με τη φόρτωσή της. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης παραδέχτηκε πως δεν μπορεί να πει με βεβαιότητα τι μετέφερε το τρένο, όμως η Hellenic Train εξέδωσε εκ νέου ανακοίνωση υποστηρίζοντας πως το φορτίο δεν είναι ύποπτο. Η ανακοίνωση:
«Με γνώμονα την πλήρη διαλεύκανση της τραγωδίας στα Τέμπη, η Hellenic Train επαναλαμβάνει τη σταθερή της δέσμευση για συνεργασία, από την πρώτη στιγμή, παρέχοντας όλα τα διαθέσιμα στοιχεία, με απόλυτη διαφάνεια και υπευθυνότητα σε κάθε αρμόδια αρχή.
Με σεβασμό στο αίτημα των οικογενειών των θυμάτων και της κοινωνίας για την αλήθεια, η εταιρεία συνεχίζει να συμβάλλει ενεργά στη διερεύνηση της υπόθεσης.
Η εταιρεία έχει ήδη παραδώσει όλα τα απαιτούμενα δεδομένα στις αρμόδιες αρχές και έχει απαντήσει σε κάθε σχετικό ερώτημα.
Το θέμα του φορτίου της εμπορευματικής αμαξοστοιχίας 63501 έχει ήδη διευκρινιστεί, στο πλαίσιο της Ερώτησης 2506/03.03.2023, που κατατέθηκε στη Βουλή των Ελλήνων.
Τι μετέφερε η αμαξοστοιχία;
Η σύνθεσή της περιλάμβανε 13 βαγόνια, εκ των οποίων:
Τα τρία πρώτα, που εκτροχιάστηκαν, μετέφεραν πλατιά προϊόντα ελασματοποίησης από σίδηρο (λαμαρίνες).
Τα υπόλοιπα δέκα περιείχαν εμπορευματοκιβώτια με:
- Παρασκευάσματα διατροφής (4ο – 7ο βαγόνι)
- Μπύρες (8ο – 9ο βαγόνι)
- Σύρματα από σίδηρο (10ο -11ο βαγόνι)
- Κενά εμπορευματοκιβώτια (12ο -13ο βαγόνι)
Σύμφωνα με τα τηρούμενα αρχεία της εταιρείας μας και κατά δήλωση του πελάτη/διαμεταφορέα, το περιεχόμενο των σφραγισμένων εμπορευματοκιβωτίων, όπως προβλέπεται από τους εθνικούς και διεθνείς κανονισμούς για τη σιδηροδρομική μεταφορά εμπορευμάτων, έχει αποτυπωθεί λεπτομερώς στο φύλλο σύνθεσης και έχει τεθεί στη διάθεση των αρχών. Η Hellenic Train θα συνεχίσει να συνεργάζεται με τις αρμόδιες αρχές, με διαφάνεια και υπευθυνότητα».
Το πόρισμα για το φορτίο της εμπορικής αμαξοστοιχίας
Το ενδεχόμενο να μην δοθεί η απάντηση ως προς το τι ήταν το φορτίο του μοιραίου τρένου που προκάλεσε την έκρηξη και την φωτιά στα Τέμπη όπου χάθηκαν 57 ψυχές, προβληματίζει την κυβέρνηση, τους συγγενείς των θυμάτων και τους πολίτες που συμμετέχουν στο εθνικό πένθος.
Σύμφωνα με το newsit.gr, το πόρισμα θα επιβεβαιώνει ότι η έκρηξη δεν προήλθε από την σιλικόνη και τα λάδια του τρένου, όπως ήταν η αρχική εκτίμηση, αλλά δεν θα απαντάει στο επίμαχο ερώτημα, τι μπορεί να ήταν αυτό το υλικό που προκάλεσε την «πυρόμπαλα» και οδήγησε στο μαρτυρικό θάνατο αρκετούς από τους επιβάτες.
Ακολουθήστε το INSTANEWS στο Google News για να είστε πάντα μέσα στα νέα.