Πολύ ευχάριστη είδηση για τον Νικόλα Πατέρα

nikolas-pateras

Τι συνέβη;

Ο Νικόλας Πατέρας έχει πολλούς λόγους για να χαμογελάει. Ο Έλληνας εφοπλιστής έβδομης γενιάς και ιδρυτής της Contships Management Inc βλέπει τα κέρδη του να πολλαπλασιάζονται.

Ο Νικόλας Πατέρας γεννήθηκε στις 26 Αυγούστου 1963 στην Αθήνα και έχει καταγωγή από τις Οινούσσες Χίου. Είναι απόφοιτος του London School of Foreign Trade και του City of London Polytechnic από όπου ολοκλήρωσε τις σπουδές του το 1984. Υπηρέτησε από το 1984 έως το 1986 τη θητεία του στο Πολεμικό Ναυτικό.

Πριν από τη δημιουργία της Contships Management Inc. δραστηριοποιούταν στη ναυτιλία ως επικεφαλής της Pacific & Atlantic Corporation (P&A) από το 1993. H εταιρεία, αποτελούσε εταιρική συνέχεια της Pateras Brothers Ltd που είχε ιδρυθεί από τον πατέρα του Διαμαντή και τον θείο του Ιωάννη το 1957. Ο υπό διαχείριση στόλος της Pacific & Atlantic Corporation έφτασε τα 50 πλοία το 2002.

Με επικεφαλής τον Νικόλα Πατέρα ο στόλος της Contships Management Inc., αποτελείται από 47 feeder containerships. Σήμερα είναι η μεγαλύτερη ανεξάρτητη εταιρεία διαχείρισης feeder containerships, μεταφορικής ικανότητας 900-1.500 TEUs.

Με σύνθημα τη φράση «ναυτιλία και φιλανθρωπία» ο Νικόλας Πατέρας έχει ιδρύσει το Κοινωφελές Ίδρυμα «Νικόλας Δ. Πατέρας». Σε όλα τα χρόνια λειτουργίας του έχει επικεντρωθεί στην υποστήριξη πρωτοβουλιών και δράσεων που αφορούν την υγεία, τον πολιτισμό, τη ναυτιλιακή κληρονομιά, την εκπαίδευση και την ευρύτερη κοινωνία.

Πολύ ευχάριστη είδηση για τον Νικόλα Πατέρα

Η Contships Management ξεκίνησε το 2025 με μια κερδοφόρα πώληση τριών πλοίων που είχε αποκτήσει στο παρελθόν σε πολύ χαμηλότερες τιμές, σύμφωνα με το mononews.gr.

Συγκεκριμένα, πούλησε τα χωρητικότητας 1,118 teu Contship Air (κατασκευής 2006) και Contship Leo (κατασκευής 2008) έναντι περίπου 10 εκατ. δολαρίων έκαστο, στην αμερικανική Safesea Group. Τα δύο πλοία είναι ναυλωμένα προς 15.000 δολάρια ημερησίως έκαστο, για τους επόμενους 12 μήνες. Επίσης, πούλησε το χωρητικότητας 1,108 teu Contship Med (κατασκευής 2004), στην τουρκική Medkon Lines, έναντι περίπου 7 εκατ. δολαρίων.

Με τις παραπάνω κινήσεις η Contships άντλησε συνολικά περίπου 27 εκατ. δολάρια από τρία πλοία τα οποία είχε αγοράσει την διετία 2018-2020 έναντι 15 εκατ. δολαρίων.

Δεν είναι η πρώτη φορά που η Medkon εξαγοράζει πλοία της Contships. Υπενθυμίζεται ότι τον Οκτώβριο, απέκτησε πέντε ακόμη feeder της ελληνικής ναυτιλιακής, τα Contship Ana, Contship Max και Contship Pep χωρητικότητας 966 teu, το Contship Quo χωρητικότητας 990 teu και το Contship Bee (1.118 teu), όλα κατασκευής 2006, πληρώνοντας συνολική 37,5 εκατ. δολάρια.

Από την ίδρυσή της το 2015, η Contships έχει αναδειχθεί σε ηγέτιδα δύναμη στην παγκόσμια αγορά διαχείρισης containerships τύπου feeder.

Η ανάπτυξη της εταιρεία ήταν ραγδαία, καθώς ο εφοπλιστής Νικόλας Πατέρας αξιοποιώντας τις ευκαιρίες της αγοράς εξαγόρασε συνολικά την τελευταία δεκαετία 59 μεταχειρισμένα feeder, σε ελκυστικές τιμές, γεγονός που του επέτρεψε να πραγματοποιήσει κερδοφόρες κινήσεις asset play. Την τελευταία διετία έχει πουλήσει 20 πλοία, πραγματοποιώντας παράλληλα επιλεκτικές αγορές για την ανανέωση του στόλου του.

Ακολουθήστε το INSTANEWS στο Google News για να είστε πάντα μέσα στα νέα.