To Netflix αλλάζει τα πάντα! Ξεχνάμε οτι ξέραμε…

To Netflix αλλάζει τα πάντα! Ξεχνάμε οτι ξέραμε...

Το Netflix έχει επιβεβαιώσει τις φήμες των τελευταίων μηνών για ένα πιο φθηνό πακέτο με διαφημίσεις, σε μια εξέλιξη που έρχεται μετά την αρκετά σημαντική απώλεια συνδρομητών.

Για πρώτη φορά στην ιστορία της, η δημοφιλής πλατφόρμα video streaming φαίνεται πως έχασε μέρος της πελατειακής της βάσης, αφού για το πρώτο τρίμηνο του 2022 φαίνεται πως απώλεσε 200.000 λογαριασμούς, με τις εκτιμήσεις για το δεύτερο τρίμηνο να μιλούν για έως και -2 εκατομμύρια! Όπως ήταν λογικό, μια τέτοια εξέλιξη έφερε άμεσα κάποιες αποφάσεις και η πρώτη από αυτές είναι ένα φθηνότερο πακέτο με διαφημίσεις.

Η πρόταση αυτή ήρθε όχι μόνο λόγω του ότι το Netflix θέλει να «πιάσει» και χρήστες με χαμηλότερο εισόδημα, αλλά και ως απάντηση στα πολλά παράπονα των θεατών πως παρά τις συνεχείς αυξήσεις τα τελευταία χρόνια, η ποιότητα του περιεχομένου δεν έχει βελτιωθεί ιδιαίτερα και δεν υπάρχουν και τόσες πολλές νέες παραγωγές, ώστε να φρεσκάρεται η βάση δεδομένων. Και μέσα σε όλα αυτά υπάρχει και το αρκετά έντονο φαινόμενο διαμοιρασμού κωδικών ανάμεσα σε πολλά διαφορετικά νοικοκυριά, που σίγουρα μειώνει τα έσοδα της εταιρείας.

Μέχρι το τέλος του 2022 αναμένεται να εμφανιστεί σε όλες τις αγορές που λειτουργεί το Netflix ένα νέο πακέτο συνδρομής, που σε αντίθεση με τα τρία τωρινά, θα προσφέρει το περιεχόμενο με έναν πιο… τηλεοπτικό τρόπο και με διαφημιστικά μηνύματα. Για την υλοποίηση αυτού του project, το Netflix επέλεξε να συνεργαστεί με την Microsoft, η οποία θα παρέχει τις τεχνολογίες και την τεχνογνωσία της πάνω στο θέμα των διαφημίσεων και της διαχείρισης των διαφημιζόμενων. Μένει βέβαια να δούμε και τον τρόπο που θα προβάλλονται οι πελάτες. Θα εμφανίζονται διαφημιστικά μηνύματα τη διάρκεια του stream, θα εμφανίζονται πριν ή μετά την προβολή ενός επεισοδίου; Πόση διάρκεια θα έχουν οι διαφημίσεις ανά ώρα προβολής; Όλα αυτά θα απαντηθούν τους επόμενους μήνες.

Ακολουθήστε το INSTANEWS στο Google News για να είστε πάντα μέσα στα νέα.