Ο πρώην Πρωθυπουργός δεν κάθεται με σταυρωμένα χέρια.
Καθισμένος αναπαυτικά σε κάθισμα οικονομικής θέσης, με… σοφιστικέ γυαλί, πολύ πιο χαλαρός, άνετος, ανανεωμένος. Αυτός είναι ο νέος Αλέξης Τσίπρας, ο οποίος μακριά από την φθορά που προκαλεί η ηγεσία ενός κόμματος δείχνει να έχει ξανανιώσει.
Η είδηση θα σταματούσε κάπου εδώ, αν κάποιος φωτογραφικός φακός δεν απαθανάτιζε μία στιγμή, που ενδεχομένως να μαρτυρά πολλά για τα πολιτικά πλάνα του πρώην Πρωθυπουργού, ο οποίος παραμένει ενεργός στον πολιτικό στίβο και πιθανώς να ετοιμάζει την μεγάλη του επιστροφή.
Κάποιος επιβάτης «έπιασε» τον πρώην αρχηγό του ΣΥΡΙΖΑ να διαβάζει ένα χαρτί της γνωστής διαφημιστικής εταιρείας Publicis Communications με τίτλο «Rebranding – Alexis Tsipras».
Για ποιο λόγο να έχει γίνει μία τέτοια «ανάλυση» από την γνωστή εταιρία; Το μυαλό όλων πάει άμεσα στο ίδιο συμπέρασμα. Ο Αλέξης Τσίπρας μελετά την πολιτική του επιστροφή, μόνο που θέλει να το κάνει όσο πιο επιστημονικά γίνεται.
Αναστηλώνοντας εκ νέου το προφίλ του, με νέα στοιχεία, νέους όρους, νέα επικοινωνιακά μοτίβο και συμβουλές από καταρτισμένους επικοινωνιολόγους.
Μήνυμα σε Μαξίμου και Κουμουνδούρου
Γιατί κάποιος να θέλει να ξαναφτιάξει το brand του, γιατί να ζητάει μελέτες επί τούτου, αν δεν σκοπεύει να επιστρέψει στις πολιτικές αρένες;
Αυτή τη στιγμή δεν έχει σημασία το που και το πως. Δεν έχει σημασία αν στο μυαλό του Αλέξη Τσίπρα βρίσκεται η μεγάλη επιστροφή στον ΣΥΡΙΖΑ ή η δημιουργία ενός νέου πολιτικού φορέα. Αυτό θα το δείξει ο χρόνος.
Αυτό που φαίνεται ξεκάθαρα πάντως είναι ότι ετοιμάζεται για την μεγάλη επιστροφή. Νιώθει πως οι συνθήκες πια έχουν ωριμάσει για να γυρίσει πιο ακμαίος και πιθανώς πιο ώριμος σε ένα πολιτικό τοπίο, το οποίο έχει σημαδέψει με την παρουσία του εδώ και περίπου δύο δεκαετίες.
Και μία τέτοια εξέλιξη είναι δεδομένο ότι προκαλεί μεγάλο σκεπτικισμό τόσο στο Μαξίμου, αλλά και στην Κουμουνδούρου, αλλά… για διαφορετικούς λόγους.