Το κόλπο που τον έκανε να ξεπουλήσει
Η ακρίβεια δοκιμάζει τα ελληνικά νοικοκυριά που βλέπουν τα εισοδήματά τους να εξανεμίζονται στο σούπερ μάρκετ και τις υποχρεώσεις.
Οι τιμές σε όλα τα αγαθά έχουν αυξηθεί και ενδεικτική είναι η περίπτωση του ελαιολάδου, νούμερο ένα αγαθού για τα ελληνικά νοικοκυριά, που αποτελεί «πρωταθλητή» της ακρίβειας παρά το γεγονός ότι η Ελλάδα είναι χώρα παραγωγός.
Όμως και το αγαπημένο τυρί των Ελλήνων έχει ξεπεράσει τα 15 ευρώ το κιλό. Ο λόγος για τη φέτα που στα σούπερ μάρκετ πωλείται στα 17 ευρώ το κιλό και η βιολογική στα 20.
Σημειώνεται ότι η φέτα πωλούνταν 6 και 7 ευρώ το κιλό και μέσα σε ενάμιση χρόνο έχει αυξηθεί κατά 10 ευρώ!
Τα τρικ των σούπερ μάρκετ
Τα σούπερ μάρκετ στην προσπάθεια τους να «ξεγελάσουν» το καταναλωτικό κοινό και να χαμηλώσουν τις τιμές προχωράνε σε τρικ με παραπλανητικές σημάνσεις του τύπου (λευκό τυρί, βαρελίσιο τυρί) τα οποία φυσικά δεν είναι ΠΟΠ (προστατευόμενη ονομασία προέλευσης) και τα πωλούν γύρω στα 10 ευρώ το κιλό.
Το τρικ του Σκλαβενίτη
Τα σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης πουλούν τις μεγαλύτερες ποσότητες φέτας στην αγορά με το μερίδιό τους να είναι κοντά στο 34% σε όγκο πωλήσεων, το διπλάσιο από τον δεύτερο ΑΒ και στη συσκευασμένη είναι 25,5%.
Πώς ο Σκλαβενίτης έγινε κυρίαρχος της φέτας στην ελληνική αγορά;
Σύμφωνα με το newsbeast.gr, η αλυσίδα σούπερ μάρκετ πέτυχε το εξής μοναδικό: να πουλάει αποκλειστικά φέτα από συγκεκριμένους παραγωγούς στα καταστήματά του που δεν τους έχει κανένας άλλος στην αγορά. Τέτοιες περιπτώσεις είναι ο Καράλης, ο Δουκίδης και ο Συνεταιρισμός Καλαβρύτων.
Το γεγονός αυτό του δίνει την δυνατότητα να κρατάει και τις τιμές σε αρκετά αξιοπρεπή επίπεδα σε σχέση με την αγορά αλλά και να έχει καλύτερα περιθώρια κερδοφορίας ο ίδιος.