
Γιατί συνέβη αυτό το φαινόμενο;
Μπροστά σε ένα περίεργο θέαμα βρέθηκαν οι κάτοικοι της Άνδρου στο λιμάνι του Κορθίου αλλά και στα Κουφονήσια.
Εκατοντάδες σαρδέλες πετάχτηκαν «κυνηγημένες» στην στεριά και οι ψαράδες έσπευσαν να μαζέψουν όσες περισσότερες μπορούσαν.
Σύμφωνα με τους ειδικούς το συγκεκριμένο φαινόμενο δεν παρατηρείται συχνά αλλά δεν είναι και κάτι το εξωπραγματικό.
Σαρδέλες: Γιατί βγήκαν στα λιμάνια;
Οι σαρδέλες βγαίνουν στις ακτές όταν απειλούνται από μεγαλύτερα ψάρια, στην προσπάθειά τους να μην γίνουν θηράματα, σύμφωνα με τους ειδικούς.
Τελευταίες Ειδήσεις
- Τα παίζει όλα για όλα η Λατινοπούλου…
- Δε «μάσησε» τα λόγια του ο Γιάννης Βαρδινογιάννης
- Δεν τον μέτρησαν σωστά: Συνειδητή απόφαση Καραμανλή