Το μπαμ της χρονιάς: Ο λόγος που η ΔΕΗ έκανε τη μεγάλη έκπληξη κι εξαγόρασε τον Κωτσόβολο

Το μπαμ της χρονιάς: Ο λόγος που η ΔΕΗ έκανε τη μεγάλη έκπληξη κι εξαγόρασε τον Κωτσόβολο

Για ποιο λόγο έγινε το deal;

Συμφωνία με την Currys plc για την εξαγορά της Κωτσόβολος υπέγραψε η ΔΕΗ, έναντι αντιτίμου που αντιστοιχεί σε αξία επιχείρησης 200 εκατομμύρια ευρώ.

Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, η συμφωνία για εξαγορά της Κωτσόβολος αποτελεί για τη ΔΕΗ μία στρατηγική κίνηση μετασχηματισμού, σε μία αγορά που αλλάζει σε παγκόσμιο επίπεδο, καθώς η εποχή της ενεργειακής μετάβασης και του νέου εξηλεκτρισμού δημιουργεί έναν ολόκληρο νέο κόσμο λύσεων για νοικοκυριά και επιχειρήσεις.

Με την εξαγορά της Κωτσόβολος η ΔΕΗ προχωράει ακόμη γρηγορότερα στον μετασχηματισμό της σε έναν ολοκληρωμένο πάροχο προϊόντων και υπηρεσιών.

Η Κωτσόβολος είναι ένα πολύ δυνατό  brand στην ελληνική αγορά. Η εταιρεία διαθέτει 95 καταστήματα, σε Ελλάδα και Κύπρο, εκ των οποίων τα 27 megastores.


Επιπλέον του εκτεταμένου δικτύου φυσικών καταστημάτων, η Κωτσόβολος διαθέτει ένα ολοκληρωμένο, πανελλαδικό δίκτυο, εφοδιαστικής αλυσίδας με δικές της αποθήκες, ιδιόκτητο στόλο οχημάτων και ένα μεγάλο δίκτυο συνεργατών για εγκαταστάσεις των συσκευών. Διαθέτει ένα πολυκαναλικό (omnichannel) δίκτυο πωλήσεων που, εκτός από τα φυσικά καταστήματα, περιλαμβάνει call center και ένα e-shop (kotsovolos.gr).


ΔΕΗ: Γιατί εξαγόρασε τον Κωτσόβολο

Η ΔΕΗ εξαγόρασε τον Κωτσόβολο με στόχο να δημιουργήσει ένα ευρύ δίκτυο καταστημάτων για να εξυπηρετήσει ταυτόχρονα και τη δική της υφιστάμενη δραστηριότητα, σύμφωνα με το capital.gr.

Σύμφωνα με τη διακηρυγμένη στρατηγική της εταιρείας αλλά και τους νέους στόχους που έχουν τεθεί για την ενίσχυση της παρουσίας της εταιρείας στο retail με νέες υπηρεσίες και προϊόντα, καθίσταται σαφές ότι η επένδυση στον Κωτσόβολο «ταιριάζει» με τα θέλω της επιχείρησης.

Σημειώνεται ότι η εταιρεία ήδη διαθέτει υπηρεσίες συμβουλευτικής, μελέτης και εγκατάστασης για προϊόντα όπως αντλίες θερμότητας και φωτοβολταϊκά ενώ στο πλαίσιο της αλλαγής φιλοσοφίας των υφιστάμενων καταστημάτων έχουν μπει και διατίθενται συσκευές, γίνονται καταστήματα franchise και επιδιώκεται η ανάπτυξη αντίστοιχου δικτύου κατά το πρότυπο του ΟΤΕ με τα καταστήματα Γερμανός.

Η ΔΕΗ, η οποία σημειώνεται ότι ξεκίνησε τη δραστηριότητά της το 1950 πουλώντας συσκευές, είχε δεσμεύσει ποσό ύψους 100 εκατ. ευρώ ώστε να κατασκευάσει ένα δίκτυο καταστημάτων σαν του Κωτσόβολου.

Σε κάθε περίπτωση, όπως έχει κατ’ επανάληψη τονίσει η διοίκηση της εταιρείας, στόχος της ΔΕΗ είναι να μετατραπεί σε ολοκληρωμένο σύμβουλο ενέργειας κάτι που τα επόμενα χρόνια θα είναι και το κεντρικό ζητούμενο συνολικά στην αγορά προμήθειας ενέργειας.


Ακολουθήστε το INSTANEWS στο Google News για να είστε πάντα μέσα στα νέα.