Έχει γίνει πρόδηλο το γεγονός τα τελευταία χρόνια, να απομακρύνονται όλο και περισσότερο από το καθαρά ενημερωτικό κομμάτι, και να στρέφονται κατά κύριο λόγο στη ψυχαγωγία, όπως μπορεί να την ορίζει ο καθένας.
Ο λόγος είναι σαφής: η ενημέρωση δεν πουλάει τόσο πολύ πλέον, και δεν δίνει έσοδα στα κανάλια όπως κάνουν οι σειρές ή τα ριάλιτι. Κάτι τέτοιο, φυσικά, δημιουργεί ένα κενό.
Και επειδή τα κενά σπανίως διατηρούνται εσαεί, είναι λογικό και επόμενο στη συγκεκριμένη περίπτωση να καλυφθούν από τα ειδησεογραφικά sites. Κάτι το οποίο γίνεται και με τον πόλεμο στο Ισραήλ όπου το ρεπορτάζ περιορίζεται στα δελτία ειδήσεων και καλύπτει ένα μικρό κομμάτι.
Ωστόσο στις ενημερωτικές ιστοσελίδες, φαίνεται πως πλέον είναι πολύ πιο εύκολο για τον αναγνώστη να μπορέσει να ενημερωθεί σε βάθος, ή τουλάχιστον να δημιουργηθεί ένα ερέθισμα για μια πιο ενδελεχή έρευνα πάνω σε ένα ζήτημα.
Άλλωστε, η φύση της τηλεόρασης, με τον περιορισμένο χρόνο να πρέπει να κατανεμηθεί με τον πλέον επικερδή για αυτά τρόπο (δεν είναι, άλλωστε, φιλανθρωπικά ιδρύματα τα κανάλια, αλλά επιχειρήσεις με απώτερο σκοπό το κέρδος), δεν επιτρέπει τέτοιες αναζητήσεις στο τηλεοπτικό κοινό.
Νομοτελειακά, λοιπόν, η ενημέρωση θυσιάζεται, ειδικά όταν πρόκειται για γεγονότα που υπερβαίνουν τη «φούσκα» της Αθήνας, όπως είχε γίνει και με τη φωτιά στον Έβρο τον Αύγουστο.