Η ενόχληση των καταναλωτών
Η ακρίβεια στα σούπερ μάρκετ προβληματίσει τα νοικοκυριά που βλέπουν τα εισοδήματά τους να… εξανεμίζονται σε υποχρεώσεις.
Οι εξτρά χρεώσεις στα προϊόντα και τις υπηρεσίες προβληματίζουν περαιτέρω και η απόφαση του Σκλαβενίτη προκάλεσε αντιδράσεις.
Συγκεκριμένα, η αλυσίδα σούπερ μάρκετ επιβάλλει νέες χρεώσεις στο φυσικό και το e-grocery «κομμάτι».
Ο νέος τιμοκατάλογος για τις online παραδόσεις του Σκλαβενίτη διαμορφώνεται ως εξής:
- Για αγορές έως 30 ευρώ από το eMarket, το ηλεκτρονικό κατάστημα της Σκλαβενίτης, η χρέωση είναι 5 ευρώ
- Για αγορές από 30 ευρώ έως 100 ευρώ η χρέωση είναι στα 2,5 ευρώ
- Δωρεάν είναι η αποστολή για αγορές από 100 ευρώ και άνω
Οι παραδόσεις του Σκλαβενίτη από το eshop της αλυσίδας ήταν δωρεάν για αγορές από 30 ευρώ και άνω ενώ υπήρχε χρέωση από 2 ευρώ έως 6 ευρώ, η οποία υπολογίζονταν βάσει χιλιομετρικής απόστασης από το κέντρο διανομής έως τον τόπο παράδοσης για αγορές κάτω των 30 ευρώ.
Πλέον η χιλιομετρική απόσταση καταργήθηκε και η υπηρεσία της αποστολής χρεώνεται με βάση το ύψος της παραγγελίας.Για ποιον λόγο όμως η αλυσίδα αποφάσισε να αλλάξει τις χρεώσεις στις παραδόσεις του eshop της;
«Για να μπορέσουμε να έχουμε ποιοτικές υπηρεσίες» λένε πηγές της αλυσίδας στο Euro2day.gr.