Το ότι ο ΣΥΡΙΖΑ θα έπαιρνε τελικά μεγαλύτερα ποσοστά στους νέους, ήταν ένα από τα πολλά… στανταράκια των φετινών εκλογών, στα οποία πέσαμε συνολικά έξω.
Η ΝΔ κατάφερε να πάρει τις περισσότερες ψήφους και σε αυτήν την ηλικιακή ομάδα, με τον Κυριάκο Μητσοτάκη να κάνει τακτικά βιντεάκια στο Tiktok, όπως ακριβώς τον συμβούλευσε και ο Αμερικάνος ειδικός στην επικοινωνιολογία, που συνεργάζεται με τη ΝΔ.
Η τακτική αυτή απέδωσε καρπούς, και έτσι το «κάστρο» της νεολαίας για το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης έπεσε, όπως ακριβώς και όλα τα υπόλοιπα «κάστρα» του ΣΥΡΙΖΑ.
Διαχρονικά, η νεολαία δεν είναι ένα από τα προνομιακά πεδία παρέμβασης της συντηρητικής παράταξης, πόσω μάλλον και τα τελευταία δυο χρόνια όπου η φοιτητική παράταξη του ΚΚΕ, η Πανσπουδαστική Κίνηση Συνεργασίας, κερδίζει τις φοιτητικές εκλογές (άσχετα αν η ΔΑΠ ήταν η μόνη παράταξη που δεν αναγνώριζε τα αποτελέσματα).
Από το 2012 μάλιστα, ο ΣΥΡΙΖΑ ήταν πραγματικά κυρίαρχος στην ηλικιακή ομάδα των 17-24, με πρωτιές σε κάθε εκλογική αναμέτρηση. Να όμως που ήρθε τελικά η αποκαθήλωση, και μάλιστα με τρόπο εκκωφαντικό.
Η εκστρατεία που έκανε στο TikTok προσωπικά ο πρωθυπουργός, ήταν σε κάθε περίπτωση πιο καλαίσθητη και πιο καλοστημένη από εκείνη του Αλέξη Τσίπρα, κάτι που όπως φαίνεται, συνεκτιμήθηκε από τους νέους ψηφοφόρους στην επιλογή της ΝΔ.
Ένα από τα τελευταία βίντεο που ανέβασε ο Κυριάκος Μητσοτάκης στο Tiktok, καλούσε τους νέους να πάνε να ψηφίσουν στις 25 Ιουνίου και να μην πάνε για μπάνιο, ένα βίντεο που απέσπασε θετικά σχόλια για το μοντάζ του και τις εύστοχες ατάκες του πρωθυπουργού!
@kyriakosmitsotakis_ Πάμε απ’την αρχή #kyriakosmitsotakis #ekloges2023 ♬ original sound – Kyriakos Mitsotakis